منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، مهران هوشیار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره نمایشگاه یادمان سردار سلیمانی و ۱۷۶ کبوتر مهاجر که در دانشگاه سوره برگزار شد، اظهار داشت:این نمایشگاه در وهله اول با هدف تجلیل از شهید سردار سلیمانی طراحی شد اما پس از سانحه سقوط هواپیمای اوکراین پیشنهاد شد تا موضوع شهادت این مسافران نیز در کنار این برنامه قرار گیرد.
وی هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه را گرامی داشت یاد وخاطره شهدا عنوان کرد و افزود: فراخوانی ازطریق رسانه ها و شهرداری منطقه ۱۰ تهران در چهار بخش عکاسی، طراحی پوستر، لوگو و تصویرسازی اعلام شد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره یادآور شد: نمایشگاه یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر در رشته های هنری از قبیل طراحی پوستر و عکاسی پذیرای آثار ۴۰۳ هنرمند عکاس و طراح خلاق و انقلابی بود که پس از داوری و ارزیابی آثار، ۶۰ اثر به این نمایشگاه  راه یافت.
هوشیار ادامه داد: قرار بود این نمایشگاه در ایام دهه فجر پس از داوری آثار در گالری آیه دانشگاه سوره به نمایش گذاشته و آثار برگزیده نیز انتخاب شود.
وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه نمایشگاه یادمان سردار سلیمانی و ۱۷۶ کبوتر مهاجر که  ۲۹ بهمن برگزار می شود جوایز برگزیدگان این جشنواره نیز اهدا می شود. در ضمن بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره و به افزودن بخش شعر و متون مکتوب به این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در کنار این موضوع دانشکده فرهنگ و ارتباطات هم کنگره ادبی و شعری را در این راستا برگزار کرده است، موضوع برنامه به بخش ادبی، قصه و متون مکتوب هم افزوده شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نمایشگاه، سردار ایران، 176 کبوتر مهاجر، دانشگاه سوره، شهرداری منطقه ده

نظر خود را بنویسید