منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، نشست صمیمانه مسوولان دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با مدرسان مدعو در روزهای آغازین نیم سال دوم 99_98 برگزار شد. در این نشست یوسف خجیر، رئیس دانشکده با عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مدرسان در این نشست هدف از این نشست را همکاری و هماهنگی بین اعضای هیات علمی، مدرسان مدعو و مدیران گروه ها جهت برگزاری هر چه بهتر نیم سال جاری عنوان کرد. وی در ادامه به مباحث توجه استادان به بازنگری سرفصل قدیمی، تدوین شرح درس شانزده جلسه ای همراه با منابع مشخص و ارائه آن به گروه و دانشجویان، رعایت آیین نامه آموزشی در برگزاری کلاس ها و حضور و غیاب، مشاوره های آموزشی و فرهنگی به دانشجویان، دقت در برگزاری واحد عملی در کنار واحد نظری اشاره کرد.

دکتر امیدعلی مسعودی مدیر گروه ارتباطات اجتماعی نیز با اشاره به کوتاه بودن ترم دوم به برگزاری درست و منظم کلاس ها و توجه به انضباط آموزشی دانشجویان و رعایت اخلاق تدریس و تحصیل پرداختند. ایشان همچنین به همکاری مدرسان در بازنگری سرفصل ها و بیان ایده های جدید در شیوه آموزش پرداختند.

در ادامه دکتر کاظم نظری مشاور عالی رئیس دانشگاه نیز ضمن قدردانی از مدرسان مدعو و ابلاغ پیام کوتاه رئیس دانشگاه به استادان، به توجه آنان به رعایت مقررات آموزشی و مباحث ارزشی و دینی اشاره داشت.

سخنران بعدی دکتر جواد صادقی جعفری مدیر گروه مدیریت فرهنگی و رسانه بود. وی نیز در ادامه با توجه به اهداف خاص سازمان تبلیغات اسلامی در تاسیس دانشگاه سوره و تعلیم و تربیت دانشجویان در این زمینه به مبحث توجه به مسائل دینی و حتی روانشناختی دانشجویان پرداخته است.

در ادامه نیز مدرسان گروه های مختلف به ارائه نظرات خود پرداختند. ایجاد ارتباط بین دروس هنری در گروه مدیریت فرهنگی، ایجاد مکانیزم یکسان در رعایت مقررات آموزشی در برگزاری و حضور و غیاب، توجه به دانشجویان مستعد و فعال، بازدیدهای علمی، ایجاد کانال های ارتباطی بین مدرسان و مسوولان دانشکده جهت ارتباط و ایجاد هماهنگی، بازنگری برخی دروس، توجه به بنیان های فکری و عقیدتی دانشجویان از موارد مورد بحث این نشست بود.












اشتراک در:

کلمات کلیدی: مسئولین، دانشکده ارتباطات، اساتید مدعو، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید