منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره طی حکمی از سوی رییس دانشگاه سوره دکتر منوچهر اکبری به عنوان مدیر گروه ادبیات پایداری دانشکده فرهنگ و ارتباطات منصوب شد. نامبرده استاد تمام گروه آموزشی زبان  و ادبیات فارسی دانشگاه تهران ( و دارای پایه 44 ) است. چاپ 20 جلد کتاب، ده ها مقاله علمی پژوهشی، عضویت در هیأت ممیزه چندین دانشگاه، همکاری و سردبیری چندین نشریه، فصلنامه علمی و همکاری با نهادها و سازمان های علمی، فرهنگی بخشی از فعالیت علمی ایشان است. متن حکم  به شرح زیر می باشد:



باسمه تعالی

جناب آقای دکتر منوچهر اکبری

سلامٌ علیکم؛

  بنا بر سوابق برجسته علمی و دانشگاهی و نیز براساس پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده فرهنگ و ارتباطات، به موجب این ابلاغ برای  مدت دو سال به عنوان «سرپرست گروه ادبیات پایداری» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود، در دوره مدیریت خود، نسبت به راه اندازی فصلنامه علمی ادبیات پایداری، بازنگری سرفصل های این رشته با رویکرد ایجاد ارتباط حداکثری محتوای ارائه شده در درس های این رشته با حوزه های عملی کاری و شغلی و نیز جذب اعضای هیأت علمی دانشمند و مؤمن به مبانی انقلاب اسلامی، با استفاده از همه ظرفیت های داخل و خارج دانشگاه اهتمام کافی را مبذول فرمایید.

 امید است با حضور فعال، مؤثر و با کمک ویژه سرپرست محترم دانشکده، مدیران و همکاران محترم، نسبت به انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان زیر سایه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء  خواستارم.

 

محمد حسین ساعی

اشتراک در:

کلمات کلیدی: انتصاب -مدیر گروه ادبیات پایداری- دکترمنوچهر اکبری- دانشکده فرهنگ و ارتباطات- دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید