منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه سوره با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه در قالب اردوی راهیان نور در تاریخ 94/12/21 تعداد 70 نفر از دانشجویان این دانشگاه را با شعار "بی نشان و بی پلاک" به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور اعزام کردند.

این اردوی 5 روزه که با اعزام دانشجویان از طریق قطار از مبدا تهران آغاز شد، با بازدید خواهران از اندیمشک و بازدید برادران از خرمشهر شروع و سپس با حرکت به سمت پادگان دوکوهه، بازدید از موزه و  آثار باستانی جغازنبیل و هفت تپه ادامه پیدا کرد. دانشجویان شب اول را که مصادف با شهادت حضرت زهرا (ع) بود در پادگان دو کوهه سپری کردند و روزهای بعد را به بازدید از مناطق عملیاتی فکه، کانال کمیل، دهلاویه و هویزه پرداختند.

دانشجویان شرکت کننده در این اردو علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی به برگزاری مراسم و مناسب های عزاداری و مذهبی مربوطه نیز  پرداختند که شامل مراسم زیارت شهدا در هویزه و مراسم عزاداری با حضور حاج سعید حدادیان در شلمچه می توان اشاره کرد.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اردو می توان به بازدید از موزه دفاع مقدس خرمشهر و همچنین بازدید از منطقه عملیاتی علقمه یادمان 175 شهید می توان اشاره کرد.

این اردو در تاریخ 94/12/26 با بازگشت دانشجویان به تهران از طریق مسیر ریلی اتمام یافت.
اشتراک در:

کلمات کلیدی: راهیان نور، اردو، بی نشان و بی پلاک

نظر خود را بنویسید