منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه_ دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی سوره، انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران، انجمن علمی هنرهای نمایشی ایران و فرهنگستان هنر، سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی و تطبیق هنری» را روز سه‌شنبه سوم اسفندماه 1400 برگزار می‌کند.

این سمپوزیوم در راستای توانمندسازی دانشجویان در عرصه پژوهش و معرفی رویکردهای نوین عرصه هنر تطبیقی برگزار می‌شود. روش تطبیقی در هنر از مجموعه روش‌هایی است که می‌تواند در شناختن عرصه‌های مختلف هنری مفید بوده و علاوه بر شناخت بیشتر فرهنگ‌های مختلف، زمینه‌های شناخت فرهنگ ملی را نیز تقویت کند. در این زمینه مباحث مختلفی وجود دارد که این سمپوزیوم قصد دارد در 4 پنل به این مباحث بپردازد. در دو پنل صبح «نظریه و روش‌های پژوهش» در هنر تطبیقی مورد بحث قرار خواهند گرفت و در دو پنل بعدازظهر دو مقوله «ادبیات نمایشی تطبیقی» و «تئاتر تطبیقی» به بحث گذاشته خواهد شد.

در این سمپوزیوم دو انجمن علمی «هنر و ادبیات تطبیقی ایران» و «هنرهای نمایشی ایران» با همراهی فرهنگستان هنر در کنار دانشگاه سوره خواهند بود تا غنای علمی مطالب از سوی سخنرانان و اساتید تخصصی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این سمپوزیوم به صورت آنلاین در آدرس http://panel.soore.ac.ir/join/7de2q روز سه‌شنبه سوم اسفند 1400 از ساعت 9 تا 19 برگزار خواهد شد. سخنرانان هر پنل و مدیران اجرای پنل‌ها به زودی معرفی می‌شوند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسمپوزیوم «هنر تطبیقی و تطبیق هنری» در دانشگاه سوره برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید