منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه_ اردوی زیارتی-سیاحتی مشهد مقدس به همت هیئت محبان الزهرا (س) و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه سوره، با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

هم‌زمان با شروع ماه رجب و میلاد با سعادت امام جواد (ع)، 50 نفر از دانشجویان دانشگاه سوره به سفر زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس رفتند.

دانشجویان در این سفر، طبق برنامه‌های اعلام‌شده از سوی مسئولان هیئت محبان الزهرا (س)، علاوه بر تشرف به بارگاه ملکوتی علی بن موسی‌الرضا (ع) و شرکت در برنامه‌های مذهبی این آستان مقدس، در برنامه‌های فرهنگی و سیاحتی این اردو نیز حضور پیدا کردند.

در این اردوی سه‌روزه، دانشجویان از مکان‌های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد مقدس مانند آرامگاه فردوسی،‌ مزار مرحوم محمدرضا شجریان، زندان هارونیه، گنبد سبز، بازار سرشور و بازار رضا (ع) بازدید کردند.

دانشجویان حاضر در این اردو هم‌زمان با تمامی مردم ایران، در شب پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در صحن جامع رضوی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، بانگ الله‌اکبر سر دادند.

همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سالروز تولد امام جواد (ع) جشن میلاد این امام با برنامه‌هایی مانند مولودی‌خوانی، اجرای استندآپ کمدی و مسابقه پرسش و پاسخ در محل اسکان دانشجویان برگزار شد.

گفتنی است، در برنامه میلاد امام جواد (ع) به همت معاونت فرهنگی دانشگاه سوره به‌قیدقرعه، به یازده تن از دانشجویان حاضر در این سفر، هدایای نفیسی به رسم یادبود اهدا شد.

اردوی سه‌روزه مشهد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با شرط تزریق حداقل دو دوز واکسن و انجام تست‌های تشخیص ویروس کووید 19 انجام شد.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدانشجویان دانشگاه سوره زائران مشهد مقدس

نظر خود را بنویسید