منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه_ تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه سوره و انجمن هنرهای نمایشی ایران، با هدف گسترش همکاری‌های مشترک علمی-پژوهشی و آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی-پژوهشی روز دوشنبه مورخه 2 اسفندماه 1400 منعقد شد.

در این جلسه دکتر «رحمت امینی»، رئیس انجمن هنرهای نمایشی ایران؛ دکتر «کاظم نظری»، رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره؛ دکتر «زکیه السادات طباطبایی»، معاون پژوهشی دانشگاه سوره؛ دکتر «زهرا عسلی»، مدیر پژوهش؛ و دکتر «رامتین شهبازی»، معاون دانشکده هنر حضور داشتند.

از موضوعات تفاهم‌نامه می‌توان به «همکاری در طرح‌های تحقیقاتی مشترک و اجرای رویدادهای هنری، علمی و فرهنگی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی»، «همکاری در برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان، استادان و دانشجویان»، «همکاری در خصوص تألیف، ترجمه و انتشار کتاب» و «همکاری در برگزاری مشترک همایش، سخنرانی و سمینار در سطح ملی و بین‌المللی» اشاره کرد.

در این جلسه افراد حاضر به ایراد سخنان خود در ارتباط با معرفی فعالیت‌های علمی-پژوهشی دو مجموعه، نحوه همکاری و مفاد تفاهم‌نامه پرداختند؛ سپس تفاهم‌نامه میان دکتر رحمت امینی به عنوان نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران و دکتر زکیه السادات طباطبایی به عنوان نماینده دانشگاه سوره، امضا شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهانعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه سوره و انجمن هنرهای نمایشی ایران

نظر خود را بنویسید