منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دفتر مدیریت دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، طی اطلاعیه زیر، از مهلت ثبت تقاضای وام برای دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

 

به اطلاع می‌رساند جهت دریافت وام دانشجویی نیمسال اول 01-00،  لطفاً از تاریخ 1400/12/08 لغایت 1400/12/25 نسبت به ثبت تقاضای وام خود در پورتال دانشجویی طبق روش زیر اقدام نمایید.

1- مراجعه به سایت bp.swf.ir (لازم به ذکر است تنها از مرورگر Mozilla Firefox امکان پذیر است)

2- دانشجویانی که برای اولین بار اقدام می نمایند از طریق گزینه تشکیل پرونده اقدام به ثبت اطلاعات نمایند.  بعد از تایید اطلاعات دانشجویی توسط امور دانشجویی مجددا به سایت فوق الذکر مراجعه و از بخش ورود به پرتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام، درخواست خود (وام شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی) را ثبت نمایند. در صورت عدم دسترسی به این نوع وام با کمیته امداد تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است دانشجویانی که امکان ثبت تقاضای خود را نداشته باشند اسامی آنان از طرف کمیته امداد به صندوق رفاه دانشجویان اعلام نگردیده است.

3- دانشجویانی که برای تمدید وام اقدام می نمایند از طریق گزینه ورود به پورتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام (شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی) ، تقاضای خود را ثبت نمایند و 24 ساعت بعد از همین طریق از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

 

این وام نیاز به سند تعهد و ضمانت ندارد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاطلاعیه دفتر مدیریت دانشجویی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید