منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، پیرو فرمان جهاد تبیین توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و منفعل نبودن برای آشکار کردن حق و باطل، باهمت بسیج کارکنان دانشگاه سوره، سلسله همایش‌هایی در 5 محور «رسانه و فضای مجازی»، «سبک زندگی و خانواده»، «مسجد محوری»، «جامعه‌شناسی» و «هنر و فرهنگ دینی» برگزار می‌شود.

در نخستین برنامه از همایش‌های «جهاد تبیین» سه‌شنبه 17 اسفند 1400 حجت‌الاسلام حسن بابایی حسکوئی استاد و پژوهشگر در حوزه خانواده و دکتر سید بشیر حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما در محل سالن اجتماعات دانشگاه سخنرانی کردند.

این برنامه با توجه ‌به اهمیت مسئله خانواده، مختص همکاران دانشگاه سوره و خانواده و فرزندان ایشان برگزار شد که با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شد. در این برنامه بیش از 180 نفر حضور داشتند.

حجت‌الاسلام بابایی در موضوع خانواده و مسجد و تأثیر فضای روز جامعه بر خانواده‌ها و دکتر حسینی در خصوص خانواده و رسانه و مسائل شناختی فضای مجازی به سخنرانی پرداختند.

همچنین مسابقات و برنامه‌های جانبی دیگری نیز برای شرکت‌کنندگان در حاشیه این همایش اجرا شد.  همچنین برنامه‌هایی نیز برای کودکان و نوجوانان حاضر، در سالن سینمای دانشگاه تدارک‌دیده‌شده بود که با استقبال فرزندان خانواده­ها مواجه شد.

در این همایش کتابی از حجت‌الاسلام بابایی با عنوان «روایت حقیقت: چرایی، چیستی، الزامات و شیوه‌های اجرایی جهاد تبیین» به حاضران تقدیم شد. این کتابچه با همکاری و حمایت دانشگاه سوره منتشرشده است. بیان ریشه‌های مسئله تبیین در کلام رهبر انقلاب و لزوم برخورد جهادی با این موضوع توسط فعالان فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

لازم به ذکر است برگزاری سایر نشست‌های همایش جهاد تبیین در بهار آینده برنامه‌ریزی شده و متعاقباً اعلام خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآغاز همایش «جهاد تبیین» در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید