منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ بنا بر پیشنهاد محمود سالاری معاون هنری، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی دکتر کاظم نظری را به‌عنوان مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

کاظم نظری دانش‌آموخته مدیریت رسانه از دانشگاه تهران در مقطع دکتری و نمایش در مقطع کارشناسی ارشد است. وی تاکنون مسئولیت‌های اجرایی را در مراکز دانشگاهی هنری همچون ریاست دانشکده هنر دانشگاه سوره و ریاست دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

نظری تاکنون چندین عنوان کتاب تألیف کرده و 15 مقاله علمی نیز نگاشته است. از کتاب‌های تألیفی وی می‌توان به آثاری همچون بررسی آثار ساموئل بکت در ایران، استلیزاسیون در تئاتر و بازیگری برای دوربین و صحنه اشاره کرد.

او همچنین در حوزه‌های اجرایی نمایش به کارگردانی و بازیگری نیز مشغول بوده که از آن میان می‌توان به نمایش‌های آنتیگونه، مستخدم ماشینی، موسی و شبان، غم‌نامه فرات، خورشید کاروان، مسافر کوفه و... اشاره کرد. نظری آثار خود را در کشورهای آلمان، کانادا و آرژانتین نیز اجرا کرده و در جشنواره‌های تئاتری کشورهای اسلواکی، مکزیک و پاکستان نیز آثاری را بر صحنه برده است.

مراسم معارفه مدیرکل جدید مرکز هنرهای نمایشی و قادر آشنا مدیرکل پیشین روز چهارشنبه 18 اسفندماه در تالار رودکی برگزار شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهکاظم نظری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

نظر خود را بنویسید