منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا کرد. این تفاهم‌نامه در راستای توسعه فعالیت‌های خانواده سوره در زمینه کارآفرینی و ارتقای سطح فعالیت‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه منعقد شده است.
طبق این تفاهم‌نامه مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در ساختمان سرای نوآوری فناوری‌های نرم و صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی برپا خواهد شد. دکتر سعید ابوالحسنی مدیر مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه سوره و آقای سید محمدجواد صدری مهر مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی این تفاهم‌نامه را امضا کردند.
ایجاد همکاری‌های مشترک با سایر مراکز در زمینه کسب‌وکارهای نوآفرینی، تکمیل و تحقق اهداف آموزشی، پژوهشی و فناورانه، توسعه کارآفرینی و ارتقای سطح فعالیت‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه، از جمله اهداف راه‌اندازی دفتر مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه است.
سرای نوآوری صنایع خلاق واقع در خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین که به تازگی افتتاح شده از امکاناتی چون فضای کار اشتراکی، دفاتر کار اداری با مساحت‌های مختلف، سالن نمایش، کافه نوآوری، فضای آموزشی، فضای سرگرمی و ورزش، گالری هنرهای تجسمی، فضای برگزاری رویداد، نمایشگاه و فروشگاه، نمازخانه، اتاق جلسات در ابعاد مختلف و پارکینگ برخوردار است.
پیش‌تر دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره با اشاره به اهداف دانشگاه سوره در زمینه ایجاد زمینه کارآفرینی در دانشگاه تاکید و اظهار داشت: «کارآفرینی باید برای دانشجویان دانشگاه سوره پیگیری شود و برای تحقق آن به دنبال ایجاد پارک فرهنگ و هنر هستیم تا دانشجویان ما علاوه بر اینکه تبدیل به کارآفرین شده و درآمد کسب می‌کنند بتوانند بخشی از مشکل جامعه را نیز حل کنند. کار دانشگاهی نیاز به مشارکت همگانی دارد و تک‌تک اجزاء این مجموعه باید منظم و دقیق در جهت دست‌یافتن به اهداف دانشگاه حرکت کنند.»
در همین راستا دانشگاه سوره تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز برای توسعه همکاری با سایر نهادها و مراکز منعقد کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دانشگاه سوره اشاره کرد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاستقرار مرکز رشد دانشگاه سوره در سرای نوآوری صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی

نظر خود را بنویسید