منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره - سید ایرج زارع معاون اداری مالی دانشگاه در توضیح این مطلب اظهار داشت: پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان، اعضای هیأت علمی و حق التدریس مدرسان مدعو، دیون قانونی و همچنین عدالت محوری و انتظام اداری و مالی همواره از مهم ‌ترین وظایف معاونت اداری مالی بوده و هست.

وی ابراز داشت: مایه مباهات است که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده بین بخشی، آن هم در شرایط سخت اقتصادی و مالی، موفق به پرداخت به هنگام حق التدریس استادان مدعو شده‌ایم.

زارع بابیان اینکه دانشگاه‌ سوره همواره در پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و حق التدریس استادان مدعو در قیاس با سایر مراکز دانشگاهی و آموزش عالی پیشگام بوده اظهار امیدواری کرد: با توکل به خداوند منان سعی ما بر این است که ضمن حفظ این شرایط، با تقویت و ارتقاء سطح کیفی سایر ارکان، به خصوص سیستم‌های آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و به‌روزرسانی سیستم‌های سخت‌افزاری و  نرم‌افزاری رایانه‌ای، شاهد سرعت در نیل به اهداف عالیه دانشگاه باشیم.

معاون اداری مالی دانشگاه از تمامی همکاران مؤثر در دانشکده‌ها، معاونت آموزشی و اداری مالی که با برنامه‌ریزی دقیق و بین بخشی بانی رقم خوردن این اتفاق شایسته شدند صمیمانه قدردانی کرد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهحق التدریس نیمسال اول تحصیلی 1401- ۱۴۰۰ مدرسان مدعو دانشگاه سوره پرداخت شد

نظر خود را بنویسید