منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، موارد ضروری قابل توجه دانشجویان جهت شرکت در کلاس‌های درس حضوری و مجازی نیمسال دوم ۱۴۰۱_۱۴۰۰ به شرح زیر اعلام کرده است:

- شیوه برگزاری کلاس‌ها براساس آخرین دستورالعمل اجرایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شیوه‌نامه شورای دانشگاه به صورت ترکیبی (حضوری – مجازی) است؛
که برحسب مقطع تحصیلی (دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی) و نوع واحد درسی (نظری، عملی، کارگاهی) یکی از شیوه‌های حضوری، مجازی و ترکیبی از حضوری و مجازی اجرا می‌شود.

🔺 همچنین انتخاب یکی از شیوه‌ها به تشخیص شورای تخصصی گروه و گروه آموزشی است.

- شرکت در فعالیت‌های کلاسی برای دانشجویان الزامی‌ست و لازم است دانشجویان، همچون جلسات حضوری در جلسات آن‌لاین حضور فعال داشته باشند.

🔺 بدیهی است : دانشجویان می‌بایست، جهت مشارکت در فعالیت‌های کلاسی آمادگی کامل داشته و طبق صلاح دید استاد مربوطه هر زمانی که درخواست صدا و تصویر را داشته دانشجو میکروفون و وبکم خود را فعال کند.

- با توجه به اینکه دانشگاه درصدد از سرگیری آموزش حضوری به صورت تدریجی است؛
دانشجو مکلف است پس از انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۰ در سامانه گلستان نسبت به بارگذاری لینک کارت واکسن دیجیتال یا تصویر یا مدارک مرتبط با آن اقدام کند.

- حضور در کلاس ها و کارگاه‌های حضوری نیازمند واکسیناسیون کووید ۱۹ است، همچنین دانشجو مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نکات بهداشت عمومی از قبیل استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کلاس، کارگاه و آتلیه است. 

- لازم به ذکر است: مقررات حضور و غیاب دانشجویان همچون روال سنوات قبلی، بر اساس حضور مستمر دانشجو در طول ترم مصوب شده است و غیبت بیش از ۳ جلسه به منزله حذف درس قلمداد خواهد شد.

- در صورت وضع مقررات آزمون پایان ترم از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سپس دانشگاه مبنی بر شیوه حضوری یا مجازی؛ شرکت در آزمون پایان ترم برای دانشجو الزامی بوده و در صورت عدم شرکت در آزمون، وضعیت درسی وی حذف آموزشی ثبت خواهد شد.

- دانشجو در کلاس‌های مجازی همانند کلاس‌های حضوری مکلف به رعایت قوانین و مقررات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اطلاعیه، کلاس‌های درس حضوری و مجازی نیمسال دوم ۱۴۰۱_۱۴۰۰، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید