منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ نخستین کتاب تخصصی در خصوص مطالعه روش‌های نوین در بازاریابی فروشگاه‌های موزه (ایران و جهان) مستخرج از پایان‌نامه نفیسه صادق‌نژاد از دانش‌آموختگان رشته هنر اسلامی دانشگاه سوره، به راهنمایی دکتر مهران هوشیار توسط انتشارات مهکامه (ناشر تخصصی کتاب‌های موزه و گردشگری) به چاپ رسید.

لازم به ذکر است، این کتاب در سه فصل نگارش شده است که فصل نخست با عنوان موزه چیست؟ به وجه تسمیه موزه، پیشینه و طبقه‌بندی موزه‌ها در دنیا و ایران می‌پردازد. همچنین، فصل دوم تحت عنوان اقتصاد موزه‌ها است که به مسئله بازاریابی و مباحث مرتبط با درآمدزایی در موزه و از طریق موزه پرداخته شده است.

باید اظهار داشت، در فصل سوم که با عنوان فروشگاه‌های موزه مطرح شده، مباحث اقتصادی موزه در قالب فروشگاه‌های آن و استانداردسازی محصولات ارائه شده در فروشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به وب‌گاه www.mahkame.com

مراجعه کنند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: چاپ کتاب، مبانی اقتصاد پایدار در موزه‌ها، گروه هنرهای اسلامی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید