منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ شنبه دوم بهمن، مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از بانوان همکار، با حضور رئیس و کارکنان دانشگاه، در محل سالن شهید فهیمی دانشگاه سوره برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام رحمانی در خصوص ابعاد و شخصیت مقام والای حضرت زهرا (س) بیاناتی ایراد کردند.
در ادامه این مراسم که به همت بسیج کارکنان برگزار شد، دکتر ساعی به تجلیل از بانوان همکار دانشگاه سوره و نقش پر رنگ ایشان در دانشگاه، سخنانی را بیان داشتند. سپس یکی از مداحان اهل‌بیت (ع) در وصف حضرت فاطمه (س) به مولودی خوانی پرداخت.
درپایان این مراسم از دو نفر از بازنشستگان سوره، خانم‌ها بیگلر و پارسا تقدیر و به منظور تجلیل از مقام زن، به همه همکاران خانم هدیه‌ای به رسم یادبود اهداء شد.

تکریم فرائض دینی به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س)
همچنین به منظور فرهنگ‌سازی نماز و به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در محل نمازخانه دانشگاه مراسمی توسط ستاد اقامه نماز دانشگاه برگزار ‌شد. در این برنامه از بانوان همکار حاضر در نماز جماعت دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

اهدای گلدان به کارکنان دانشگاه
با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه سوره، برای شادباش ایام ولادت حضرت زهرا (س)، پک گلدان‌ به همه کارکنان دانشگاه اهدا شد.
بسته‌ گلدان‌های تزئینی طبیعی اهداء شده، مزین به کلامی از امیرمومنان علی (ع) در تعریف و توصیف حضرت زهرا (س) بودند.
در روایت است که رسول خدا (ص) از حضرت على (ع) پرسیدند: همسرت را چگونه یافتى؟ ایشان در جواب فرمودند: او بهترین کمک است برای اطاعت از خدا.

[بحار ج ۴۳ ص ۱۱۷٫]

اشتراک در:

کلمات کلیدی: میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بسیج کارکنان، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید