منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دانشگاه سوره در نخستین روز کاری قرن جدید از کارکنان خود دعوت کرد تا ضمن تبریک سال نو، از آنان درخواست کند که از مهارت‌های خود در راستای تولید استفاده کنند.

در این جلسه، دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره بیان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند؛ جامعه باید به نیازهای دانشگاه‌ها پاسخ مطلوب بدهد تا دانشگاه‌ها بستری برای تعلیم افراد حرفه‌ای در جهت اشتغال‌زایی باشند.

محمدحسین ساعی گفت: همه دانشکده‌ها باید شرح درس‌ها و سرفصل‌های درسی را در گروه‌های مخصوص خودشان بازنگری و مطرح کنند تا بتوانند تحولات ارتباطی و اجتماعی را در آن پوشش دهند و همچنین بحث فعالیت‌های دانش‌بنیان نیز مسئله بسیار مهمی است و باید هماهنگی‌هایی با بخش معاونت و کارشناسی‌ها ایجاد شود تا بتوانیم مجموعه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان را ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه سوره اظهار کرد: ما می‌توانیم از توانمندی‌ها و مهارت‌های خودمان در راستای تولید استفاده کنیم تا در زمینه‌های مختلف درآمدزایی و اشتغال‌زایی داشته باشیم. همچنین حوزه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه باید تقویت شود و امسال در این حوزه بیشتر تأمل کنیم تا فلسفه وجودی دانشگاه زیر سؤال نرود. تنها بخشی از فعالیت‌های فرهنگی مربوط به معاونت فرهنگی دانشگاه است و بخش عمده آن مربوط به همه مسئولین دانشگاه است.

ساعی در ادامه عنوان کرد: مقاومت فرهنگی ایران از مهم‌ترین دستاوردهای ایران و ایرانی است. هر کدام از ما مسئول بالا بردن نام و نشان دانشگاه هستیم و لازمه این کار، حرفه‌ای عمل کردن و تعهد به رسالت فرهنگ ایرانی _ اسلامی است تا در سال‌های آینده دچار بحران نشویم و تعداد دانشجویان دانشگاه کم نشود.

محمدحسین ساعی در پایان افزود: امیدواریم با اقداماتی که در همه ارکان دانشگاه در حال انجام است فاصله دانشگاه سوره با دانشگاه‌های دولتی بسیار کم شود. امسال سالی است که باید تعداد نشریات علمی را بالاتر ببریم و پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌ها کاربردی‌تر ‌شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه و دانشجویان باشند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدیدار کارکنان دانشگاه سوره در نخستین روز کاری سال جدید

نظر خود را بنویسید