منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دانشکده هنر با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره، نمایشگاهی با عنوان «تجلی نور در هنر» در نگارخانه آیه دانشگاه سوره برگزار خواهد کرد. این آثار، بازتاب‌دهنده هنر انقلاب در قالب‌های معنوی مختلف و در راستای مضامین معنوی و انقلابی همچون خط نقاشی، نقاشی قهوه‌خانه‌ای، تذهیب و عکس‌های منتخب عکاسان انقلاب است. نزدیک به 40 اثر در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی بعد از انقلاب اسلامی با رویکردهایی تازه مورد توجه علاقه‌مندان به هنر و هنرمندان قرار گرفت. در این زمینه هنرمندان بسیاری به عرصه هنر ایران معرفی شدند که کار خود را بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده بودند. در کنار مباحث تئوری که در دهه‌های بعد از انقلاب پیرامون این شکل از هنرها پدید آمد، هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی ایران در حوزه بین‌الملل نیز آوازه‌ای متفاوت یافت.

نمایشگاه تجلی نور در هنر شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 10 آغاز به کار کرده و هر روز تا 24 فروردین‌ماه از ساعت 9 تا 14 میزبان علاقه‌مندان است. نگارخانه آیه در خیابان آزادی، نرسیده به خیابان خوش جنوبی، نبش کوچه کامیاران، دانشگاه سوره واقع است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی «تجلی نور در هنر»

نظر خود را بنویسید