منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی سوره، نمایشگاه آثار هنری تجسمی و صنایع‌دستی دانشجویان و استادان دانشکده هنر دانشگاه سوره، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، به همت دانشکده هنر و با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی و پژوهشی، روز شنبه بیستم فروردین‌ماه 1401، ساعت 10 در گالری آیه دانشگاه سوره، برپا شد. در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با دکتر کاظم نظری، رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره مصاحبه شد.

دکتر نظری در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: در هفته‌ی هنر انقلاب، دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی و معاونت دانشجویی_ فرهنگی، سلسله برنامه‌هایی ازجمله برگزاری این نمایشگاه که آثار هنری دانشجویان و استادان دانشکده هنر سوره است، تنظیم کردند. آثار هنری در حوزه‌های خوش‌نویسی، عکاسی، خوش‌نویسی، نقاشی، تذهیب در گالری آیه به نمایش گذاشته شده است که گروه‌های آموزشی دانشگاه ما آثار ارزنده‌ای که محصول مبانی فکری انقلاب اسلامی بوده به تماشا گذاشته‌اند؛ که الحمدلله استقبال خوبی هم در روز اول از آن شده است.

رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره افزود: از همه دانشجویان، استادان، مدیران و تمام کسانی که به هنر انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند، دعوت می‌کنیم طی این پنج روز که نمایشگاه دایر است، حضور یافته و از آثار هنری بازدید کنند و بهره لازم را ببرند.

نظری در پایان گفت: جا دارد از زحمات همه همکاران قدردانی کنم و امیدوارم که برگزاری این مراسم و برنامه‌هایی که پیش رو داریم از جمله وبینارها، سخنرانی‌ها و نشست‌هایی که در حوزه هنر انقلاب است، بتواند برکات خوبی را برای دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبرپایی نمایشگاه آثار تجسمی و صنایع‌دستی در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید