منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با همکاری دانشگاه سوره، به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ نمایشگاهی از آثار هنری و گنجینه نفیس قرآنی دانشجویان دانشگاه سوره در محل مجلس شورای اسلامی، از تاریخ 21 لغایت 31 فروردین‌ماه 1401 برگزار می‌کند.

این نمایشگاه با عنوان آثار قرآنی بوده و همه سالانه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دانشگاه سوره اقدام به برپایی نمایشگاه آثار قرآنی می‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، نمایشگاه داخلی و خارجی، درون دانشگاهی، مسابقات، کارگاه‌های قرآنی و... اشاره کرد که امسال یکی از آن‌ها نمایشگاه آثار نفیس دانشجویان دانشگاه سوره در محل مجلس شورای اسلامی است.

سعید شریفی، مدیر آموزش دانشگاه سوره درباره آثار هنری ارائه‌شده در این نمایشگاه گفت: 97 اثر قرآنی که شامل تذهیب سرلوح قرآنی، گل و مرغ، معرق چوب، کاشی، سفال، تراش شیشه، قلم‌زنی صنایع فلزی، بافته‌های سنتی، خوشنویسی، نقاشی و تصویرسازی است ارائه شده که توسط دانشجویان رشته‌های کتابت و نگارگری، هنر اسلامی، صنایع‌دستی، ارتباط تصویری و نقاشی خلق شده‌اند.

در ادامه، شریفی اذعان کرد: معاونت دانشجویی فرهنگی، گروه‌های آموزشی دانشکده هنر و معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی؛ بخش‌ها و واحدهایی هستند که در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته‌اند. وی در خصوص میزان تأثیرگذاری و استقبال از نمایشگاه خاطرنشان کرد: برپایی این‌چنین نمایشگاه‌هایی ادامه راه‌ را هموار می‌کند تا دانشجویان با انگیزه بیشتری در خلق آثار هنری ایرانی_ اسلامی و قرآنی بپردازند. همچنین تأثیرات مثبت و سازنده‌ای خواهد داشت که بازدیدکنندگان و محل برگزاری از عواملی است که در خلق کارهای بهتر و بیشتر تأثیرگذار است.

شریفی در زمینه تاریخ برگزاری نمایشگاه و بازدیدکنندگان اظهار داشت: در بازه زمانی 21 لغایت 31 فروردین‌ماه 1401 این نمایشگاه برگزار می‌شود و بازدید، ویژه نمایندگان محترم و کارکنان مجلس شورای اسلامی است.

سعید شریفی در پایان عنوان کرد: امیدوارم شاهد برپایی هر چه بیشتر آثار دانشجویان دانشگاه سوره در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات باشیم.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآثار هنری هنرمندان دانشگاه سوره به مجلس شورای اسلامی راه یافت

نظر خود را بنویسید