منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دکتر سیدمحسن میرطالبی؛ روانشناس، کارشناس تعلیم و تربیت و مدرس دانشگاه سوره در گفت‌وگو با واحد روابط عمومی دانشگاه سوره، ضمن اشاره به سابقه تدریس خود گفت: بیش از ۳۷ سال سابقه تدریس در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های مختلف دارم و بیش از ۲۰ سال است که در دانشگاه سوره تدریس می‌کنم. در گروه عمومی، گروه مدیریت فرهنگی و همچنین در گروه ارتباطات مشغول به تدریس هستم و دروسی مانند مدیریت فعالیت‌های فرهنگی، روانشناسی عمومی، روانشناسی اجتماعی، فلسفه تعلیم و تربیت را تدریس می‌کنم.

میرطالبی در خصوص تجربه‌ی حضور و فعالیت در دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت در دانشگاه سوره برای من یک توفیق بوده و این دانشگاه از ثمرات انقلاب اسلامی است. هدف اصلی این دانشگاه در دوران پس از انقلاب؛ تولید هنر متعهد و انقلابی بوده و من از این‌که در این جریان قرار گرفته‌ام و بیش از ۲۰ سال از عمر خود را در این دانشگاه گذراندم، بسیار خوشبخت هستم. همچنین در طول این سال‌ها از استادان این دانشگاه بسیار آموختم چراکه بسیار استادان فرهیخته‌ای در دانشگاه سوره مشغول به کار هستند.

وی در ارزیابی سطح دانشجویان دانشگاه سوره عنوان کرد: به نظر من دانشجویان این دانشگاه متفاوت‌تر از دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها هستند، چراکه انتخاب تحصیل در چنین مرکزی حتماً با مطالعه قبلی بوده و قطعاً جوانانی که وارد این دانشگاه شدند می‌توانستند به دانشگاه‌های دیگر ورود پیدا کنند؛ اما انتخاب این دانشگاه به جهت شرایط خاص آن و موفقیت‌هایی که در جشنواره‌های هنری و فرهنگی داشته باعث شده که بسیاری از دانشجویان با انتخاب قبلی وارد این مجموعه شوند و در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

میرطالبی در ادامه گفت: به نظر من دانشجویان این دانشگاه، علاقه‌مندتر نسبت به تحصیل در رشته‌های تحصیلی خودشان هستند. به همین سبب دانشجویانی که در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تحصیل کرده بودند، در مقاطع ارشد و دکترا در دانشگاه‌های سطح بالا پذیرفته می‌شدند که این نشان از کیفیت آموزش در این دانشگاه دارد.

محسن میرطالبی در قیاس دانشگاه سوره با دانشگاه‌های دیگر تصریح کرد: در قیاس با دانشگاه‌های دیگر می‌توانم این مسئله را بیان کنم که خروجی این دانشگاه همیشه موفق، سرآمد و تأثیرگذار در هنر جامعه بوده است. چه بسیار کارگردانان جوانی که در عرصه هنر، امروز فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند و چه بسیار هنرپیشگانی که در جامعه هنری ما در حال فعالیت هستند که از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بوده و همه این موارد نشان‌دهنده موفقیت این دانشگاه است. وی افزود: خروجی این دانشگاه همیشه در هدف‌گذاری موفق بوده و قطعاً در آینده نیز موفق خواهد بود و دانشجویانی که از رشته‌های مختلف در این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند، در رشته‌های مختلف در سطح جامعه امروز خودنمایی می‌کنند.

محسن میرطالبی با تأکید بر این نکته که دانشگاه سوره صاحب روش و مکتب است گفت: دانشگاه سوره تاکنون در مسیر خود موفق بوده و خواهد بود. هرچه دانشجویان در اهداف خودشان مصمم‌تر باشند و با عمق بیشتری مطالعه نمایند؛ قطعاً آینده خوبی را برای خودشان در زمینه شغلی رقم می‌زنند و در ارتقاء هنر متعهد جامعه مؤثرتر خواهند بود.

وی در انتها یادآور شد: وجود مدیریت قوی در رأس دانشگاه، وجود مدیریت کارآمد و هوشمند در رأس معاونت آموزشی و دیگر مدیران محترم دانشگاه و همچنین استادان متبحر و دلسوز، باعث رشد و تعالی این دانشگاه شده است.

 

تهیه و تنظیم: محدثه جواداصفهانی

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسیدمحسن میرطالبی: حضور در دانشگاه سوره برای من یک توفیق بوده و این دانشگاه از ثمرات انقلاب اسلامی است

نظر خود را بنویسید