منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دکتر محمدصادق اسعدی، مدیرعامل مهندسین مشاور نگارگران معماری نوین و مدرس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره در گفت‌وگو با واحد روابط عمومی دانشگاه سوره، به سابقه تدریس خود اشاره کرد و گفت: حدود ۳۶ سال است که تدریس می‌کنم و البته کار اصلی من تدریس نبوده و در کنار مهندسین مشاور که کار اصلی من است، سال‌ها کار کردم و در حال حاضر در این زمینه بازنشسته شدم. همچنین در این زمان تدریس را نیز بر عهده داشتم و حدود ۲۵ سال است که در دانشگاه سوره مشغول به تدریس هستم.

وی در این باره افزود: هر ترم به صورت مداوم دروس پایه که شامل هندسه کاربردی، هندسه مناظر و مرایا و بیان معماری ۱ که به گونه‌ای هندسه‌ها را در بر می‌گیرد، تدریس می‌کنم. دروس دیگری را نیز تدریس داشتم، اما عموماً دروس پایه را که در واقع دانشجویان معماری را در ترم‌های اول و دوم، به جهت آنکه بتوانند دروس تخصصی‌شان را در آینده دنبال کنند، تدریس می‌کنم.

اسعدی در بررسی وضعیت دانشجویان دانشگاه سوره گفت: دانشجویان دانشگاه سوره دانشجویان بسیار خوبی هستند. البته لازم به ذکر است که وضعیت تحصیلی دانشجویان افت زیادی پیدا کرده که این موضوع فقط دانشجویان دانشگاه سوره را شامل نمی‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های دیگر نیز این افت تحصیلی را داشته‌اند. به نحوی می‌توان گفت که در گذشته دانشجویان بهتری داشتیم.

محمدصادق اسعدی درباره کیفیت تدریس در دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: به نظرم آموزش در این دانشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و استادان برجسته تدریس دروس مختلف را بر عهده گرفته و دلیل آن نیز قبولی بالا در مقاطع بالاتر بوده که فارغ‌التحصیلان دانشکده معماری دانشگاه سوره داشته‌اند. این موضوع دلیل بر کیفیت علمی بالای دانشگاه سوره است.

اسعدی در ادامه ضمن اشاره به جایگاه دانشگاه سوره در تربیت دانشجویان متعهد و متبحر گفت: دانشگاه سوره وظیفه خود را به خوبی انجام داده و همچنین دانشجویان خوبی تربیت کرده است. کما اینکه بسیاری از همان دانشجویان، در حال حاضر به عنوان استاد در دانشکده معماری دانشگاه سوره مشغول به تدریس هستند.

محمدصادق اسعدی در قیاس دانشگاه سوره با دانشگاه‌های دیگر عنوان کرد: در مقایسه دانشگاه سوره با دانشگاه‌های دیگر می‌توان گفت که دانشگاه سوره یکی از دانشگاه‌های موفق است و از نظر علمی نیز دانشجویانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند؛ با کیفیت بالا و با توان علمی بالا به محیط کار فرستاده می‌شوند.

وی درباره دغدغه اصلی خود در خصوص آینده دانشجویان گفت: اگر کلاس‌های دروس عملی و نظری به صورت حضوری برگزار شوند، کیفیت بهتری در امر آموزش وجود خواهد داشت و امیدوارم که در آینده این اتفاق رقم بخورد و دانشجویان بتوانند بهره بیشتری از کلاس‌ها ببرند.

اسعدی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که موفقیت‌های دانشگاه ‌سوره همواره ادامه پیدا کند و بتواند دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خوب و کارآمدی را وارد جامعه کند.

 

تهیه و تنظیم: محدثه جواداصفهانی

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمحمدصادق اسعدی: دانشگاه سوره از کیفیت علمی بالایی برخوردار است

نظر خود را بنویسید