منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ متین خیبلی از دانشجويان گروه گرافیک دانشكده هنر دانشگاه سوره، برنده جایزه بهترین پوستر فیلم جشنواره(Thessaloniki free short festieval 2022) در شهر تسالونیکی کشور یونان شد. اين هنرمند جوان برای طراحی پوستر فیلم کوتاه «ماندنی» به کارگردانی رحیم صدر توانست اين جايزه را از آن خود كند.

لازم به ذكر است كه متين خيبلی متولد سال 1376 و در حال حاضر دانشجوي سال آخر كارشناسی پيوسته رشته گرافيک دانشگاه سوره است كه پيش از اين نيز در هفدهمين جشنواره بين‌المللی فيلم دانشجویی نهال، جايزه بهترين پوستر جشنواره را از آن خود كرده بود.

متین خیبلی در خصوص داستان فیلم گفت: خلاصه داستان فیلم کوتاه ماندنی«یک روز از خواب بیدار می‌شم و می‌بینم هیچ چیز مثل گذشته نیست! ناگهان به شکل مسخره‌ای از همه چیز جدا می‌شم...»

وی همچنین درباره ایده طراحی پوستر و تکنیک آن افزود: روند رسیدن به ایده پوستر به شکلی مقطعی و با گفت‌وگوهای زیاد با کارگردان اثر جناب رحیم صدر شکل گرفت که در آن تلاش شد به کاراکتر اصلی فیلم پرداخته شود و نوع تأثیر قصه اصلی و حرف اصلی داستان بر روی کاراکتر در ایده‌سازی مدنظر قرار گیرد و در عین حال تلاش شد در این ایده‌پردازی، لایه‌هایی زیرین و پنهانی که با تأمل و فکر مخاطب فیلم کامل می‌شود نیز پرداخته شود.

خیبلی در خصوص تکنیک اجرای پوستر گفت: در پوستر از تکنیک دیجیتال و دستی هم‌زمان استفاده شد؛ بدین معنا که بخشی از کار، ابتدا به صورت دستی با تکنیک آبرنگ و سپس به صورت دیجیتال و در نرم افزار کامل شد.

دانشگاه سوره، این کسب افتخار را به متین خیبلی، تبریک می‌گوید و برای کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان خود آرزوی موفقیت دارد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهافتخاری دیگر در کارنامه دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید