منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه،  و انجمن علمی (دانشجویی) دانشکده معماری و شهرسازی دوازدهمین دوره هفته معمار با مجموعه نشست‌ها، ورکشاپ‌های تخصصی و بازدیدهای علمی، از تاریخ دوشنبه 19 اردیبهشت تا تاریخ جمعه 30 اردیبهشت 1401 در دانشکده معماری و شهرسازی سوره برگزار می‌شود.

 دکتر دشتکی سرپرست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره در خصوص هفته معمار گفت: این دوره، دوازدهمین دوره برگزاری هفته معمار در دانشگاه سوره است. هر ساله سوم اردیبهشت‌ماه به عنوان بزرگداشت روز معمار نامیده می‌شود؛ اما در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره در سالیان متمادی، این بزرگداشت در قالب هفته معمار برگزار می‌شود که همواره مورد توجه و استقبال تعداد زیادی از دانشجویان و مخاطبان رشته معماری قرار می‌گیرد.

دشتکی در پاسخ به هدف از بزرگداشت این هفته بیان کرد: هدف این است انجمن علمی دانشکده به ویژه در ایام بزرگداشت هفته معمار، پویا و فعال باشد و از حداکثر توانمندی و پتانسیل دانشجویان در جهت ارتقای فعالیت‌های دانشجویی و علمی استفاده گردد. در این هفته بر اساس نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان معماری، سمینارهای علمی و ورکشاپ‌های تخصصی به همراه بازدیدهای علمی و مسابقات برگزار می‌شود. همچنین دانشجویان با استفاده از مهارت‌های علمی که تاکنون یادگرفته‌اند، با راهنمایی اساتید دانشکده، طرح‌های مختلفی در قسمت‌های مختلف دانشکده، طراحی و اجرا می‌نماید که امسال می‌توان به طرح میخ و نخ آرم دانشگاه، طراحی کاشی و نقاشی دیوار دانشکده و ترمیم سوره وال دانشکده اشاره نمود.

وی در ادامه افزود: در حقیقت هفته معمار، هفته‌ای است که در آن دانشجویان با کارِ گروهی بیشتر آشنا می‌شوند و همواره برای دانشجویان، جذاب و خاطره‌انگیز بوده و دانشجویان تعلق‌خاطر بالایی نسبت به برنامه هفته معمار دارند؛ به‌طوری‌که فارغ‌التحصیلان دانشکده، همواره از برنامه‌های هفته معمار دانشکده به نیکی یاد می‌کنند.

سرپرست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره در خصوص برنامه‌های اختتامیه هفته معمار گفت:

قصد داریم اختتامیه هفته معمار سال 1401 را در سالن سوره حوزه هنری، برگزار نماییم و در آن از رئیس و مدیران دانشگاه، اساتید دانشکده، اساتید شاخص معماری در ایران، مدیران شهری و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته معماری دعوت نماییم.

در این دوره مسابقه اسکیس با همکاری شهرداری منطقه 10 تهران بر اساس نیاز شهرداری این منطقه برای طراحی محور دعوتی، در موزه هفت‌چنار برگزار می‌شود که قرار است در اختتامیه به نفرات برتر جوایزی اهدا شود، همچنین در این دوره پویش کتاب‌خوانی و اهداء کتاب برگزار می‌شود که در مراسم اختتامیه از نفرات پویا در این پویش تقدیر می‌شود. تقدیر از دانشجویان انجمن علمی و اساتید همراه دانشکده در برنامه‌های برگزارشده هفته معمار از دیگر برنامه‌هایی است که در مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسرپرست دانشکده معماری سوره: هفته معمار، هفته‌ای است که در آن دانشجویان با کارِ گروهی بیشتر آشنا می‌شوند

نظر خود را بنویسید