منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه سوره_ جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران جزء یکی از چهار جشنواره برتر بین‌­المللی محسوب شده و بزرگ‌ترین جشنواره پویانمایی کشور است. امسال سیزدهمین دوره آن با دو سال وقفه به دلیل پاندمی کرونا در حالی برگزار می‌شود که دانشجویان و فعالان حوزه انیمیشن (پویانمایی) دانشکده هنر دانشگاه سوره با اشتیاق و ایده‌های جدید به این جشنواره آمده‌اند.

کیارش زندی مدیر گروه انیمیشن دانشکده هنر دانشگاه سوره با اشاره به اینکه این جشنواره فرصتی برای ورود دانشجویان به بازار کار و دانشگاه‌های کارآفرین است گفت: حضور فعال دانشجویان دانشگاه سوره در چنین جشنواره‌هایی باعث می‌شود آن چیزی را که از دانشگاه‌های کارآفرین هزاره سوم انتظار داریم عملیاتی‌تر به اجرا درآید.

ایشان از تمامی دانشجویان انیمیشن و کلیه علاقه‌مندان دعوت کرد تا ضمن بازدید از غرفه‌های جشنواره، انیمیشن‌های ساخته‌شده توسط دانشجویان دانشکده هنر سوره را در غرفه این دانشگاه تماشا کنند.‌

وی با اشاره به فعالیت تمام وقت دانشجویان در آماده‌سازی برای جشنواره گفت: تلاش خودجوش دانشجویان در کنار همکاری کانون انیمیشن، معاونت دانشجویی فرهنگی و گروه‌های آموزشی کارشناسی ارشد انیمیشن دانشکده هنر دانشگاه سوره برگزار شد که بدون شک نتیجه مثبت آن در استقبال دانشجویان و فعالان حوزه انیمیشن در این جشنواره منعکس شده است.

مدیر گروه سینما دانشکده هنر دانشگاه سوره که به عنوان دبیر نشست‌های این جشنواره نیز حضور دارد، از برگزاری سه نشست روزانه در این جشنواره خبر داد. دکتر رامتین شهبازی گفت: روزانه سه نشست در خلال جشنواره پویانمایی تهران برگزار می‌شود. همچنین نمایش فیلم و پخش آثار برگزیده دانش‌آموختگان انیمیشن دانشگاه سوره نیز از جمله مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره بوده که دانشجویان و علاقه‌مندان انیمیشن (پویانمایی) می‌توانند تماشا کنند.

دانشگاه سوره یکی از دانشگاه‌های پیشرویی است که در جشنواره بین‌المللی پویانمایی (انیمیشن) تهران حضور داشته و در روزهای برگزاری جشنواره در بازار فیلم جشنواره، انیمیشن‌های ساخته‌شده توسط دانشجویان خود را به نمایش می‌گذارد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنمایش فیلم و پخش آثار دانشجویان انیمیشن سوره در جشنواره پویانمایی تهران

نظر خود را بنویسید
پیام از طرف: تست
10/03/1401 06:09:59 ب.ظ
متن تست
جواب تستی اول