منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره_ پذیرفته‌شدگان دوره دکتری علوم ارتباطات برای انجام مصاحبه تخصصی با اعضای شورای تخصصی گروه ارتباطات این رشته فراخوانده و از صبح امروز مصاحبه‌های تخصصی این حوزه آغاز شد. 
دکتر یوسف خجیر معاون آموزشی دانشگاه سوره با بیان مطلب فوق افزود: امسال قرار است پذیرش دانشجو در دو رشته در مقطع دکترا انجام شود؛ نخستین رشته «علوم ارتباطات»  بوده که برای دومین سال در دانشگاه سوره پذیرش در مقطع دکتری دارد. همچنین امسال برای اولین بار در رشته «تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی» که زیرشاخه دانشکده هنر است دانشجوی دکتری می‌پذیرد که بلافاصله پس از اتمام مصاحبه‌های تخصصی گروه علوم ارتباطات، مصاحبه با پذیرفته‌شدگان این رشته نیز آغاز می‌شود.
گفتنی است امسال در هر یک از این دو رشته علوم ارتباطات و  تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی پنج دانشجو به‌علاوه یک یا دو نفر از دانشجویان استعداد برتر یا استعداد درخشان پذیرفته می‌شوند و درمجموع کلاس‌های شش تا هفت نفره تشکیل خواهد شد. 
لازم به ذکر است مصاحبه‌های گروه علوم ارتباطات از ۲۳ تا ۲۸ خردادماه بوده و پس از آن از تاریخ ۲۸ خرداد تا پنجم تیرماه مصاحبه‌های دکتری گروه هنر انجام می‌شود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمصاحبه تخصصی دکتری در دانشگاه سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید