منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ پانزدهمین کرسی ترویجی با عنوان «بررسی تطبیقی نظام‌های آموزشی سینمای ایران و جهان»، به همت دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه هنرنمایشی، روز چهارشنبه 22 تیرماه 1401 ساعت 17، در سامانه آموزش مجازی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

در این نشست، دکتر فرشاد عسگری‌کیا، استادیار دانشگاه سوره؛ به عنوان ارائه‌دهنده؛ دکتر مسعود نقاش‌زاده، دانشیار دانشگاه صداوسیما و دکتر یوسف خجیر، استادیار دانشگاه سوره، به عنوان ناقد و دکتر امیررضا نوری‌پرتو، مدیر گروه ادبیات نمایشی دانشگاه سوره، به عنوان دبیر جلسه حضور خواهند داشت.

هدف از برگزاری «کرسی‌های ترویجی»، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای توسعه و ترویج فرهنگ تولید علم؛ نوآوری؛ نظریه‌پردازی، نقد و نظر در حوزه علوم انسانی، هنر و معماری؛ بسط و گسترش فرهنگ آزاداندیشی؛ نقد و مناظرات علمی؛ ایجاد امکان ارائه نظریات، نقدها و مناظره‌ها (برای آن دسته از صاحبان اندیشه که اندیشه‌هایشان مستلزم تکمیل، توسعه یا بازآفرینی است)؛ گسترش فضای عقلانیت و نهادینه‌سازی فرهنگ تضارب آراء، است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر و یا اسکن کد ثبت‌شده بر روی پوستر، در این نشست شرکت کنند. حضور برای تمام افراد رایگان و آزاد است.

https://panel.soore.ac.ir/join/4tmvp

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهکرسی ترویجی «بررسی تطبیقی نظام‌های آموزشی سینمای ایران و جهان» برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید