منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه سوره رتبه دوم یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر را کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره زینب کاویانی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته هنر اسلامی در بخش ویژه (پوشاک مشاغل) در یازدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر رتبه دوم را کسب کرد.

وی درباره مراحل طراحی این لباس که جایگاه دوم را در میان شرکت‌کنندگان به دست آورد گفت: امسال در بخش ویژه جشنواره (پوشاک مشاغل) در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر شرکت کردم که باراهنمایی و مساعدت استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر عطارزاده رتبه دوم را کسب کردم.

 

 

طراحی لباس زینب کاویانی در یازدهمین جشنواره مد ولباس فجر

 

تقدیرنامه زینب کاویانی در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر

در این پروژه طراحی‌ لباس مشاغل، به طراحی لباس مهمانداران هواپیما و موزه‌داران پرداخته‌شده که با الهام و استفاده از نقوش پارچه‌های تاریخی ایران و نقوش کاشی‌کاری‌ها بوده است. تصویرسازی‌ها به‌صورت دستی و با تکنیک مارکر، مدادرنگی و آبرنگ صورت گرفته است.

رتبه سوم زینب کاویانی در دهمین جشنواره مد و لباس فجر

در دهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر،کاویانی موفق به دریافت رتبه سوم این جشنواره شد. وی در مورد پیشینه تحصیلی خود گفت:کارشناسی من رشته طراحی لباس بود که با توجه به آن موضوع انتخابی پایان‌نامه‌ام نیز طراحی لباس اجتماع بانوان با عنوان “ تحلیل ویژگی‌های زیبایی‌شناختی فرم و نقش سفالینه‌های دوره‌  صفوی به‌منظور طراحی لباس اجتماع بانوان” به راهنمایی استاد بزرگوار جناب آقای دکتر عطارزاده بود، که با استفاده از یافته‌های این پایان‌نامه، رتبه سوم طراحی لباس اجتماع بانوان را در دهمین جشنواره مد و لباس فجر به دست آوردم.

 

 

طراحی لباس زینب کاویانی در دوره گذشته جشنواره که رتبه سوم جشنواره را کسب کرد

دکتر عبدالکریم عطارزاده استاد راهنمای زینب کاویانی در گفتگو با روابط‌عمومی دانشگاه سوره گفت: با توجه به اینکه جشنواره مد و لباس فجر عرصه بسیار مهمی در سطح کشوری بوده و بیشتر با امور بانوان مرتبط است ارزشمندی آن را دوچندان می‌کند. این کارها عموماً از نوع طراحی پارچه، دوخت کیف زنانه، زیورآلات و... هستند که جامعه هدف آن را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

وی ضمن اشاره به سطح بالای برگزاری این جشنواره در کشور افزود: کسب چنین رتبه‌ای برای فارغ‌التحصیل رشته هنر اسلامی دانشگاه سوره هم‌تراز با رتبه‌ها و مقام‌های برتر سایر رشته‌های هنری نظیر سینما و ... بوده و امیدواریم باهمت معاونت دانشجویی فرهنگی کانون فارغ‌التحصیلان تشکیل‌شده تا حمایت بیشتری از چنین دانشجویانی صورت گیرد.

 

زینب کاویانی فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد رشته هنر اسلامی دانشگاه سوره 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجایزه جشنواره مد و لباس فجر در دستان دانشجوی سوره

نظر خود را بنویسید