منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دومین دوره‌ جشنواره‌ امید و یاریگری در حالی به منزل پایانی خود رسید که دانشجویان دانشگاه سوره در بخش‌های انیمیشن (پویانمایی) و مستند کوتاه توانستند مقام اول و دوم را کسب کنند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره در جشنواره امید و یاریگری نجمه سادات صالحی از دانشجویان گروه آموزشی انیمیشن دانشکده‌ هنر دانشگاه سوره با پویانمایی "نفس تازه" نفر اول بخش انیمیشن و برنده تندیس جشنواره و جایزه بیست‌وپنج میلیون ریالی آن شد. همچنین امیرحسین عطاردی از دانشجویان دانشکده‌ فرهنگ و ارتباطات توانست با فیلم "خانه مانی" نفر دوم بخش مستند کوتاه این رخداد ملی شود.

جشنواره‌ امید و یاریگری باهدف به تصویر کشیدن مجاهدت‌ها و تلاش و ایثار کادر درمان در دوره‌ شیوع بیماری کرونا و به همت دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.  این جشنواره در هفت بخش و در قالب‌های انیمیشن، موشن گرافیکس، پوستر، تصویرسازی، فیلم، مستند و نمایش رادیویی میزبان تولیدات دانشجویان هنرمند سراسر کشور بود.

آیین اختتامیه و اهدا جوایز آن روز سوم مردادماه در سالن شهید قاسم سلیمانی دانشگاه صداوسیما با حضور دکتر محمدحسین ساعی (ریاست محترم دانشگاه سوره و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی) و دکتر شهاب اسفندیاری( ریاست محترم دانشگاه صداوسیما) و با اجرای دکتر بشیر حسینی برپا شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجوایز جشنواره‌ امید و یاریگری در دستان سوره‌ای‌ها

نظر خود را بنویسید