منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

اختتامیه دومین جشنواره امید و یاری گری با انتخاب دو فیلم «نفس تازه» و «خانه‌مانی» از دانشجویان دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، نجمه سادات صالحی از دانشجویان گروه آموزشی انیمیشن دانشکده هنر با فیلم پویانمایی «نفس تازه» نفر اول بخش انیمیشن این جشنواره شد و تندیس و جایزه بیست‌وپنج میلیون ریالی دریافت کرد. امیرحسین عطاردی از دانشجویان دانشکده فرهنگ و ارتباطات نیز با فیلم «خانه‌مانی» رتبه دوم بخش مستند کوتاه این رویداد ملی را کسب کرد.

عطاردی سازنده فیلم مستند کوتاه «خانه‌مانی» درباره ایده این اثر به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه سوره گفت: ایده اصلی داستان زمانی در ذهنم زده شد که ایران نیز مانند دیگر کشورهای جهان با شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه شد. من کسانی را می‌دیدم که هرکدام به نحوی با این پاندمی جهانی روبه‌رو شده بودند.

او در ادامه به نکاتی درباره داستان این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: فیلم 3 دقیقه است و داستان سه خانواده متفاوت را به تصویر می‌کشد که هرکدام تقابل خاص خودشان را در مواجهه با این بیماری دارند. سرانجام در مرحله تدوین تصمیم گرفتیم بر اساس روحیات و واکنش هر خانواده نسبت به پاندمی کرونا نوعی ساختار فرمی مرتبط و متفاوت ایجاد کنیم و درنهایت به یک نگاه خاص و مؤثر برسیم.

گفتنی اینکه دومین جشنواره‌ امید و یاری‌گری به همت دانشگاه صداوسیما و باهدف به تصویر کشیدن مجاهدت، تلاش و ایثار کادر درمان در دوران شیوع پاندمی کرونا برگزار شد. در مراسم اختتامیه این جشنواره دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما و دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتند.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبرتری دانشجویان سوره در دومین جشنواره امید و یاری‌گری

نظر خود را بنویسید