منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره جزئیات پذیرش دانشجویان (ازطریق کنکور سراسری و یا براساس سوابق تحصیلی) برای سال تحصیلی 1402-1401 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر یوسف خجیر، عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره اظهار داشت: پذیرش دانشجو در پنج رشته سینما، نقاشی، گرافیک، بازیگری و کارگردانی از طریق آزمون سراسری (کنکور) و بدون آزمون عملی انجام می‌شود. در سایر رشته‌ها طبق سنوات گذشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (شرط معدل) است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی سه رشته بازیگری، کارگردانی و صنایع‌دستی به برنامه آموزشی این دانشگاه اضافه شده است گفت: امسال دانشگاه سوره درمجموع برای 18 رشته دانشجو می‌پذیرد.

دکتر خجیر خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به هرکدام از رشته‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه سوره به نشانی soore.ac.ir قابل‌دسترس است و دانشجویان عزیز می‌توانند ضمن مراجعه به سایت جزئیات کامل هر رشته را مطالعه و بررسی کنند.

پذیرش دانشجویان براساس سوابق تحصیلی 

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره درپایان یادآور شد: دفترچه انتخاب رشته برای داوطلبان با کنکور از 17 مرداد 1401 منتشر می‌شود؛ همچنین داوطلبان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی برای انتخاب رشته  از 18 مرداد به مدت 10 روز فرصت دارند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهشیوه پذیرش دانشجو (ازطریق کنکور و یا براساس سوابق تحصیلی) در دانشگاه سوره اعلام شد

نظر خود را بنویسید