منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نوبت دوم پروژه زیباسازی مدارس مناطق محروم با همیاری دستان یکایک ما و برای شاد کردن دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرزوبوم از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به‌منظور حمایت و تشویق دانش آموزان به تحصیل و دانش‌اندوزی، دانشجویان هنرمند و خیر دانشگاه سوره به اجرای پروژه‌های زیباسازی مدارس محروم شامل ‌ترمیم دیوارها، رنگ‌آمیزی، اجرای تابلو کاشی و... می‌پردازند. این طرح از امروز اول شهریورماه آغاز شده و تا پنج روز ادامه دارد.

در طرح پیش رو قرار است دانشجویان دانشگاه سوره به روستای خطایان واقع در استان قزوین رفته و کار آماده‌سازی و مناسب‌سازی مدارس مناطق محروم در این روستا را در دست‌گیرند.

 برای حمایت مالی از اردوهای جهادی روستای خطایان شهرستان آبیک قزوین می‌توانید از طریق واریز مبلغ دلخواه به یکی از شماره کارت‌های زیر با هر مقداری که موردنظر است در ترویج آموزش به دانش‌آموزان محروم روستایی یاری رسانید.

 این پروژه که به همت و تلاش امور فرهنگی دانشگاه سوره اجرا می‌شود دومین اردوی جهادی  است که کمتر از یک ماه پیش توسط دانشجویان رشته نقاشی، گرافیک و دانشجویان رشته روابط عمومی و روزنامه نگاری دانشگاه سوره انجام شد.

 

شماره کارت‌های متولیان اردوی جهادی: 

6219 8610 4701 9038

محمدرضا فرزادمهر

 

6219 8619 0969 2401

علیرضا طاعتی

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنوبت دوم پروژه زیباسازی مدارس مناطق محروم آغاز شد

نظر خود را بنویسید