منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

چهار تن از دانشجویان دانشگاه سوره به بیست و نهمین دوره جشنواره تجسمی جوان راه یافتند. این رویداد باهدف معرفی استعدادهای هنری و تجسمی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، شکیبا عوائدی، مهتاب مرجانی، نگار علی پور و مهتاب حاجی باقری دانشجویانی هستند که از دانشگاه سوره در این جشنواره شرکت خواهند کرد. این دانشجویان در رشته هنر اسلامی و گرایش سرامیک هستند که با موفقیت مرحله نخست جشنواره تجسمی جوان را پشت سر گذاشته و اکنون به مرحله دوم راه‌یافته‌اند.

مهتاب مرجانی، از دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره به روابط‌عمومی دانشگاه سوره گفت: جشنواره تجسمی جوان علاوه بر جنبه‌های رقابتی یک کارگاه آموزشی مفید و کاربردی محسوب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: گروه چهارنفره دانشجویان شرکت‌کننده از دانشگاه سوره با همراهی استاد صادق باقری پروژه‌ای را در راستای ایجاد یک جاذبه محیطی اجرا خواهند کرد. همچنین انجام پخت‌های درون محفظه‌ای و احیای سرامیک‌های ساخته‌شده از دیگر برنامه‌هایی است که در طول برگزاری این جشنواره توسط دانشجویان سوره اجرا می‌شود.

 

مرجانی، ایجاد آمادگی ذهنی توسط استادان مجتبی قربانی و صادق باقری را از دلایلی اصلی موفقیت در این رویداد فرهنگی و هنری دانست و خاطرنشان کرد: تمامی فرآیندها از قبل با کمک استادان دانشگاه در کلاس‌ها تمرین شد و همین امر امکان ورود به جشنواره را تسهیل کرد. ما به دنبال آن هستیم تا در آینده نزدیک در سایر نمایشگاه‌ها و رویدادهای مشابه نیز شرکت کنیم.

بیست و نهمین جشنواره تجسمی جوان، از روز دوشنبه هفتم شهریور 1401 در اردوگاه شهید باهنر تهران و با حضور 135 شرکت کننده هنرمندان تجسمی متولد سال‌های 1377 تا 1386 از سراسر کشور برگزار می‌شود. از استان تهران 35 هنرمند برای شرکت در این جشنواره انتخاب شدند.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدانشجویان سوره به جشنواره تجسمی جوان راه یافتند

نظر خود را بنویسید