منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

رئیس دانشگاه سوره از برگزاری برنامه پیاده‌روی روز اربعین از محل دانشگاه تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع در شهرری خبر داد و ابراز امیدواری کرد امسال نیز همانند سال‌های گذشته این مراسم باشکوه و صلابت خاصی برگزار شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، دکتر محمدحسین ساعی ضمن حضور در نشست بسیج دانشگاه، پیاده‌روی اربعین را فرصت معنوی ارزشمندی برای جاماندگان از راهپیمایی عظیم اربعین برشمرد و اظهار داشت: انتظار داریم این حرکت فرهنگی و معنوی با استقبال و حضور پرشور همکاران عزیز مواجه و باشکوه‌تر از سال‌های قبل اجرا شود.

رئیس دانشگاه سوره بر اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای تقویت روحیه فردی و ایجاد همدلی میان کارکنان تأکید کرد و گفت: اگر همبستگی و همدلی در گروه و جمعی وجود داشته باشد بدون تردید آن مجموعه ازنظر فرهنگی، معنوی و معرفتی به رشد و بالندگی مضاعفی می‌رسد و ثمره آن ‌همه ارکان سازمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دکتر ساعی با اشاره به در پیش بودن ایام بازگشایی دانشگاه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید از تمامی دست‌اندرکاران دانشگاه خواست در خصوص بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی ارتباط بهتر و موفق‌تری با دانشجویان برقرار کنند.

در ادامه نشست بسیج دانشگاه، حجت‌الاسلام رحمانی امام جماعت و مشاور فرهنگی-دینی دانشگاه سوره ضمن قدردانی از زحمات همکاران و تلاشگران عرصه بسیج دانشگاه اظهار داشت: بحث‌های فرهنگی در جامعه باعث رشد و تعالی انسان شده و برنامه‌ریزی صحیح برای آن ضرورت دارد.

وی توجه به سیره اهل‌بیت (ع) و مسئله نماز را اولویت اصلی دانشگاه در بحث فعالیت‌های فرهنگی و دینی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و حضوری شدن کلاس‌ها، نماز جماعت باشکوه‌تری را با حضور دانشجویان داشته باشیم چراکه نتایج و برکات زیادی برای همگی ما دارد.

فرمانده بسیج دانشگاه سوره نیز در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشگاه ازجمله سفر کربلا در ایام محرم سال جاری و سفر زیارتی کارکنان به مشهد مقدس ارائه داد.

او اظهار داشت: در طول سال جاری و به‌ویژه ماه محرم برنامه‌های مختلف توسط بسیج کارکنان دانشگاه سوره برگزار شد که از آن جمله می‌توان به اجرای برنامه خانه من خیمه امام حسین (ع)، خلاصه‌نویسی کتاب حماسه حسینی، کاردستی با موضوع محرم و واقعه عاشورا، نقاشی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر، واقعه عاشورا و حماسه امام حسین (ع)، خاطره‌نویسی از حضور در مراسم عزاداری، عکاسی از آیین‌های ویژه عزاداری محرم و دل نوشته اشاره کرد.

فرمانده بسیج دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این برنامه که مختص خانواده کارکنان دانشگاه بود 23 نفر از فرزندان کارکنان در رده‌های سنی 3 تا 25 سال شرکت کردند.

وی یادآوری کرد: علاوه بر اجرای ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، مسابقه خانوادگی پخت آش‌های محلی ویژه ماه محرم و همچنین فعالیت‌های ورزشی شامل مسابقات دارت، تیراندازی و فوتبال دستی در بخش خانم‌ها و آقایان برگزار شد.

در انتهای این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مسئولان و زحمت کشان بسیج کارکنان، بسیج استادان و بسیج دانشجویی، جوایز ارزنده‌ای به برندگان هر یک از مسابقه‌ها اهدا شد.

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپیاده‌روی اربعین از دانشگاه سوره تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

نظر خود را بنویسید