منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

جمعی از مدیران فرهنگی و هنری وزارت ارشاد با حضور در منزل استاد احمد خلیلی فرد هنرمند سرشناس عرصه نقاشی و مجسمه‌سازی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، این ملاقات عصر روز سه‌شنبه هشتم شهریور با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی انجام شد.

استاد احمد خلیلی فرد، در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران تدریس در دانشگاه سوره، حضور در جشنواره‌های مختلف و همکاری و هم‌نشینی با هنرمندانی همچون زنده‌یاد حبیب‌الله صادقی پرداخت. او در ادامه برخی از آثار شاخص خود را تشریح کرد و گفت: آثار معراج و ظهر عاشورا برگرفته از ارادت درونی من با حضرت سیدالشهدا(ع) است.

محمد سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه استاد احمد خلیلی فرد به معنای واقعی کلمه یک هنرمند است، اظهار داشت: ایشان دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که وی را از دیگران متمایز می‌کند.

او خاطرنشان کرد: وفاداری به ارزش‌های دوران انقلاب اسلامی، ابراز ارادت به اهل‌بیت (ع) و آفرینش فداکاری و ایثار همواره در آثار این هنرمند عرصه تجسمی مشاهده و درک می‌شود.

عبدالرضا سهرابی نیز در ادامه به حال جسمانی استاد خلیلی فرد اشاره کرد و گفت: اداره کل هنرهای تجسمی آمادگی دارد روند درمانی ایشان را پیگیری کند و تا بهبودی کامل از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی اینکه استاد احمد خلیلی فرد، دارای نشان درجه‌یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی در سال 1387 جایزه و دیپلم افتخار هنر مقاومت را دریافت کرد.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجمعی از مدیران ارشاد به دیدار استاد احمد خلیلی فرد رفتند

نظر خود را بنویسید