منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دومین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه سوره در بخش بشاریات شهرستان آبیک استان قزوین با همکاری دانشجویان خلاق و دلسوز و مدیران و همکاران امور فرهنگی دانشگاه سوره به پایان رسید. 

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره دومین اردوی جهادی گروه هنری امید دانشگاه سوره تهران با همکاری گروه جهادی شهید مرتضی ابراهیمی تهران به مدت هفت روز در بخش بشاریات شهرستان آبیک استان قزوین برگزار شد.

این اردو از اول شهریور تا هفتم شهریور امسال با حضور 25 نفر از دانشجویان رشته‌های نقاشی، گرافیک، روابط‌عمومی، روزنامه‌نگاری و معماری دانشگاه سوره باهدف زیباسازی مدارس در بخش بشاریات صورت گرفت.

در این اردوی جهادی علاوه بر حضور تیم نقاشی و گرافیک در منطقه، تیم دانشکده معماری این دانشگاه نیز قسمتی از دیوارهای داخلی مدارس را با تکنیک کاشی شکسته زیباسازی کردند. تیم معماری دانشگاه سوره تمامی مراحل ساخت و اجرای تابلو کاشی شکسته را در تهران انجام دادند و سپس آن را  روی دیوار مدرسه موردنظر نصب کردند.

 

در این اردو دانشجویان دانشگاه سوره توانستند دو مدرسه در روستاهای «خطایان» و «خرم پشته» بخش بشاریات شهرستان آبیک را رنگ‌آمیزی و عملیات زیباسازی آن‌ها را نیز انجام دهند.

ایده طرح‌های اجراشده روی دیوارهای مدارس توسط خودِ دانشجویان دانشگاه سوره انجام‌شده و هدف اصلی در این طرح‌ها انتقال مفاهیم علمی، انگیزشی و دینی است.گفتنی است اولین اردوی این تیم، مردادماه سال جاری در بخش کوهین انجام شد.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدومین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه سوره به انجام رسید

نظر خود را بنویسید