منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

روابط‌عمومی دانشگاه سوره روز ملی سینما را به تمامی علاقه‌مندان، استادان، دانشجویان و تمامی فعالان این عرصه تبریک و شادباش می‌گوید. 

رشته سینما ازجمله رشته‌های پرطرفدار دانشگاه سوره است که هر سال متقاضیان و پذیرفته‌شدگان بسیاری رابرای آموزش می‌پذیرد. همچنین دانشگاه سوره هدف اصیل آموزشی خود را علاوه بر مأموریت سازمانی، بر تربیت دانشجوی کارآمد قرار داده است. نیروهایی که در بازار کار بتوانند درروند عملی تولید فیلم‌های سینمایی مؤثر بوده و در این راه با حضور استادان برجسته دانشگاهی و هنرمندان سینما به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یابند.

اقبال مخاطبان سینما به آثار سینماگرانی که از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شده‌اند در کنار نام‌آوری آنان در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی مؤید این مدعاست که بسیاری از این عزیزان امروزه سکان سینمای حرفه‌ای ایران را در دست دارند و از میان فارغ‌التحصیلان این رشته در دانشگاه سوره می‌توان به شهرام مکری، محمدحسین مهدویان، سامان سالور، مجید برزگر، سعید روستایی، سعود سلامی، حسین امیری دوماری، پدرام پور امیری، فربد جلالی و بسیاری دیگر اشاره داشت.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره روز ملی سینما را به تمامی فعالان و علاقه‌مندان سینما تبریک گفته و برای دانشجویان و استادان رشته سینمای دانشگاه سوره آرزوی موفقیت دارد. 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهروز ملی سینما گرامی باد

نظر خود را بنویسید