منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

هفته‌های پایانی شهریورماه هرسال، ماراتون دفاعیه‌های دانشجویانی است که نزدیک به دو سال یا قدری کمتر و بیشتر از سال‌های تحصیلشان را در دانشگاه سوره گذرانده و با دفاع از پایان‌نامه خود توشه‌ای از علم و دانش ارشد را با خود به مرحله دیگری از زندگی می‌برند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره هفته‌هایی که گذشت روزهای پرجنب‌وجوش دانشجویان یا به‌عبارتی‌دیگر فارغ‌التحصیلان دانشگاه سوره بود. روزهایی که بیشتر آن در ایام کلاس‌های غیرحضوری و کرونا سپری شد و گاهی دانشجویان و استادان با یکدیگر ملاقاتی نداشتند. آن روزهای پرتلاطم اما اینک آرام شده و جلسه دفاع، نقطه عطفی در مرحله تحصیل دانشجویان بود.

یکی از دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته عکاسی می‌گوید: باآنکه ما و همکلاسی‌هایمان خیلی کم کنار هم بودیم اما رشته‌ هنر باعث شد تا دل‌ها و قریحه هنری، ما را بیشتر به هم وصل کند. این دانشجو درباره حال و هوای فارغ‌التحصیلی خود می‌گوید: حالا که درسم تمام شد بیشتر برای دانشگاه دل‌تنگ می‌شوم و احساس می‌کنم نباید به این زودی تحصیلم تمام می‌شد.

در روزهای دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد، هر یک از دانشجویان باحال و هوای متفاوتی در حال برنامه‌ریزی جلسه دفاع خود هستند؛ برخی پر از نگرانی، و برخی آرام و خونسرد در حال انجام کارها هستند. گزارش تصویری اختصاص دارد به برخی از این جلسه‌های دفاع و آثار دانشجویان دانشگاه سوره که در ادامه مشاهده می‌کنید. 

 

 

حدیث سجاسی

 

نیما پورحسینی

 

فروغ ملک‌پور

 

نیما پور حسینی

 

 

فروغ ملک پور 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجلسه‌های دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد در حال برگزاری است

نظر خود را بنویسید