منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشجویان عزیز دانشگاه سوره؛
سلام و درود بر یکایک شما جوانان دوست‌داشتنی و پاک‌نهاد؛


خیلی از شما خوب به خاطر دارید زمانی‌که در این دانشگاه قبول شدید، تا چه اندازه خوشحال بودید؛ خیلی از شما خوب می‌دانید که موجودیت و هویت «دانشگاه سوره»، نتیجه نزدیک به ۳۰ سال زحمت و خون‌دل‌خوردن گروهی از افرادی است که بی‌آن‌که بخواهند منافع فردی‌شان را در روند کارهای دانشگاه دخالت دهند، هدف و آرزویی جز پیشرفت شما و فرزندان ایران عزیزمان نداشته‌اند.
خشت‌خشت این دانشگاهِ غیردولتی و غیرانتفاعی، به‌تدریج، و با تکیه بر شهریۀ خود شما بنا شده است. اگر امروز دانشگاه سوره، میان تمام دانشگاه‌های هنری و علوم انسانی شهرتی انکارناپذیر پیدا کرده و نام‌اش سر زبان‌هاست، این اعتبار و اهمیت بزرگ، نتیجۀ عشق و کوششی‌ست که دانشجویان، استادان، کارمندان و مدیرانِ این دانشگاه در 30 سال گذشته خرج کرده‌اند.
این خانۀ همه شما عزیزان، برخلاف دانشگاه‌های بزرگ دولتی، محیطی کوچک و محدود دارد که افرادی با باورها و اندیشه‌هایی گوناگون و گاه متضاد با هم در آن حاضر هستند و می‌کوشند با وجود برخی اختلاف نظرها و سلیقه‌ها، در آرامش و صلح، کنار یکدیگر، نام و اعتبار «سوره»ی عزیزمان را خدشه‌دار نکنند.
باتوجه به مجاورت دانشکده های دانشگاه در محیط مسکونی و همچنین همسایه بودن ساختمان مرکزی با یک دبستان دخترانه، بروز هرگونه رفتار نامناسب و مخالف با نظم عمومی دانشگاه، می‌تواند- به سرعت- فضایی متشنج را پدید بیاورد و حتی خدایی‌ناکرده سبب بروز خسارت‌های مادی، جسمی و روانی برای هریک از ما- که همگی‌مان اهالی خانوادۀ «دانشگاه سوره»ایم- و همسایگان مان شود.
در شرایط پیش‌آمدۀ کنونی، با حفظ نظم، عقلانیت و آرامش خود، به ما گردانندگانِ دانشگاه کمک کنید تا وظایف خود را به‌‌خوبی برای شما انجام دهیم.
در سویی دیگر، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، براساس رویکرد مبنایی خود و همچنین شرایط دانشگاه‌ها در این روزها، در راستای ایجاد فضای گفت‌وگو و هم‌افزایی، از هرگونه درخواست فردی یا گروهیِ شما عزیزان مبنی بر برگزاری جلسه نقد، گفت‌وگو، تریبون آزاد و پرسش‌وپاسخ، به منظور شنیده‌شدن نظرات، پیشنهادات و انتقادهای دانشجویی استقبال می‌کند.
تلاش تمامی مسئولان دانشگاه این است که درکنار فضای این روزها، شرایطی هم فراهم شود که شما بتوانید دیدگاه‌های خود را آسوده و آزادانه بیان کنید.
بنابراین دانشجویان گرامی متقاضی، چه بصورت فردی و چه از طریق کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، درخواست کتبی خود را به دفتر معاونت فرهنگی-دانشجویی ارائه کنید.
تندرست و شادکام و سربلند و پیروز باشید.

                                                                                                                         «معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه»

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاطلاعیه دانشگاه سوره به دانشجویان این دانشگاه

نظر خود را بنویسید