منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

با تبریک به مناسب پیوند مبارک دانشجویان گرامی، ثبت‌نام ازدواج دانشجویی آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره ثبت‌نام در طرح ملی ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفرتابهشت» آغاز شد.  متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتیezdevaj.nahad.ir   از تاریخ 9/7/1401 تا 30/8/1401 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط ثبت‌نام برای ازدواج دانشجویی شامل مورد زیر است:

 زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت.

ملاک شرکت در طرح ملی «همسفرتابهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد است.  (نکته مهم اینکه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام ملاک شرکت در این طرح نیست.)

در مواردی که هر دو نفر زوجین دانشجو باشند لازم است  فقط یکی از آن‌ها به‌عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‌نام کند.

به‌منظور قطعی شدن ثبت‌نام زوجین، دانشجو می‌بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام اولیه در سامانه، گام‌های بعدی تا نهایی شدن ثبت‌نام و انتخاب کاروان را انجام داده و تائید نهایی را از سامانه اخذ کند.

کلیه هزینه‌های اسکان پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی در مشهد مقدس به عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواهد بود. (هزینه‌های رفت‌وآمد به مشهد مقدس و بالعکس به عهده زوجین است.)

* دانشجویان بلافاصله بعد از ثبت‌نام به لحاظ قطعی شدن ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک زیر به واحد امور دانشجویی واقع در ساختمان اداری دانشگاه، مراجعه کنند. در صورت بروز مشکل با شماره تماس 66858083 داخلی 27 تماس بگیرید.

-  تهیه پرینت از فرم ثبت‌نام

- تصویر شناسنامه، کارت ملی، کارت دانشجویی زوج و زوجه

- تصویر صفحات 5-1 عقدنامه

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهثبت‌نام ازدواج دانشجویی آغاز شد

نظر خود را بنویسید