منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در هشتاد و چهارمین جلسه امنا دانشگاه سوره از زحمات دکتر عبدالحسین طاهری قدردانی به عمل آمد و دکتر محمدرضا حسنایی به‌عنوان نماینده جدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره در هشتاد و چهارمین جلسه امنا دانشگاه سوره که در تاریخ بیست و سوم مهرماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ از زحمات دکتر عبدالحسین طاهری به‌پاس 16 سال عضویت و همکاری با هیأت امنای دانشگاه سوره قدردانی به عمل آمد و دکتر محمدرضا حسنایی به‌عنوان نماینده جدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

 در این جلسه حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس هیأت امنا، در سخنانی حضور دکتر طاهری را در دانشگاه بسیار مغتنم دانست و ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های هیأت امنای دانشگاه سوره حضور شخصیت‌های تأثیرگذار همچون دکتر طاهری است چراکه هر یک از این عزیزان دارای ظرفیت‌های فراوانی برای پیشبرد اهداف دانشگاه هستند. وی ضمن توفیق روزافزون برای ایشان اظهار امیدواری کرد، دانشگاه و سازمان، همواره از مشورت­های دکتر طاهری برخوردار باشند.

دکتر طاهری نیز دانشگاه سوره را خانه دوم خود خواند و گفت: من باافتخار با دانشگاه همکاری داشتم و در این سال‌ها از محضر دوستان بهره‌مند شدم. دانشگاه سوره طی سال‌ها، سیر تکاملی خود را طی کرده  و به بلوغ نسبی رسیده است و اثر خود را نیز در جامعه گذاشته است.

دکتر حسنایی نیز طی سخنان کوتاهی از حضور در سوره ابراز خشنودی کرد و گفت: مسئولیتی که بر عهده من گذاشته‌شده است را با جان‌ودل می­پذیرم و اعتقاددارم باید بین دانشگاه‌های هنری ارتباط مستمر باشد تا باهم همدل باشند و امیدوارم دستاوردهای خوبی را به‌اتفاق یکدیگر رقم بزنیم.

در انتهای جلسه به‌پاس همکاری سالیان متمادی دکتر طاهری از زحمات ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمعارفه دکتر حسنایی نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه هیأت امنا دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید