منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در برنامه‌ای خانوادگی و معنوی، کارکنان دانشگاه سوره به همراه خانواده‌هایشان به زیارت حضرت عبدالعظیم رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره روز پنجشنبه بیست و یکم مهرماه کارکنان دانشگاه سوره خانواده‌هایشان را برای شرکت در برنامه‌ای خانوادگی، شاد و معنوی به مرقد شاه عبدالعظیم بردند تا ضمن بهره‌برداری از برکات معنوی زیارت، کارکنان و خانواده‌های آنها یکدیگر را در برنامه‌های فرهنگی معنوی همراهی کنند.

این برنامه با زیارت خانوادگی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز شد و پس از اقامه نماز، بخش تقدیر و سخنرانی در تالار شیخ مفید دانشگاه قرآن و حدیث انجام شد.

پس از سخنرانی دکتر ساعی رئیس دانشگاه سوره و برخی دیگر از سخنرانان، از تلاش و ایثار همکاران و خانواده‌های شهدا و جانبازان کارکنان تقدیر به عمل آمد و از طرف ریاست دانشگاه هدایایی به‌رسم تقدیر و یادبود به آنان تقدیم شد. 

در بخش جنبی برنامه نیز بازدید از مجموعه آسمان‌نما و خانه علم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام انجام شد تا فضایی مفرح و خاطره انگیز برای فرزندان همکاران و خانواده‌های آنها پدید آید.

در بخش دیگری از این مراسم، رونمایی از دو کتاب با نام‌های: «دانشگاه ضربان سنج حیات ملی جامعه» و «دانشجوی پرسشگر، زیست عفیفانه» انجام شد که به همت بسیج کارکنان دانشگاه سوره تألیف شده است. کتاب های منتشرشده به همراه بسته‌های فرهنگی به خانواده های مدعوین اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهرونمایی از دو کتاب و زیارت خانوادگی کارکنان دانشگاه سوره در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

نظر خود را بنویسید