منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در جلسه‌ای مشترک، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه سوره و دانشگاه جامع امام حسین (ع) امضا شد و همکاری‌های مشترک و تبادل دانش و فرهنگ میان این دو دانشگاه مورد گفتگو قرارگرفت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره روز سه شنبه بیست و ششم مهرماه در جلسه‌ای مشترک میان  دانشگاه سوره و دانشگاه امام حسین (ع) تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

بر این اساس در راستای شناسایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موردنیاز دو دانشگاه قرار است همکاری‌های فرهنگی-اجتماعی، آموزشی-پژوهشی، مدیریت دانش و ارائه خدمات مشاوره‌ای صورت گیرد. با برقراری این همکاری مشترک ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و بهره‌وری علمی دو دانشگاه از طریق به اشتراک‌گذاری تجارب و دستاوردهای علم و فناوری برای رفع نیازهای متقابل فراهم خواهد شد.

همچنین در ذیل این تفاهم‌نامه اقدامات مشترکی درزمینه تربیتی-آموزشی، پژوهش و فناوری، و تعاملات و همکاری‌های علمی انجام می‌شود.

تفاهم‌نامه میان دانشگاه سوره و دانشگاه جامع امام حسین (ع) به میزبانی دانشگاه سوره و در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد و پیش از آغاز این جلسه، روسای هر دو دانشگاه به معرفی بیشتر فعالیت‌های هر یک از مجموعه‌های آموزشی تحت نظارت پرداختند.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهامضای تفاهم نامه مشترک دانشگاه سوره و دانشگاه امام حسین(ع)

نظر خود را بنویسید