منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دریافت وام شهریه دانشجویی در نیمسال اول از 7 تا 28 آبان فقط از طریق مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان قابل انجام است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، بر اساس اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان، دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای دریافت وام دارند ابتدا باید به‌وسیله مرورگر موزیلا به وب‌سایت bp.swf.ir  مراجعه کنند.

دانشجویان پس از ورود به سامانه دریافت وام دانشجویی، ابتدا از طریق گزینه تشکیل پرونده باید اقدام به ثبت اطلاعات کنند. در مرحله بعد از روی سایت دانشگاه فرم تعهد محضری را دانلود کرده و با مراجعه به دفتر اسناد رسمی فرم را تائید و سپس به واحد امور دانشجویی تحویل دهند. پس از ثبت سند تعهد توسط امور دانشجویی مجدداً به سایت صندوق رفاه دانشجویان مراجعه و از بخش ورود به پرتال، از طریق گزینه درخواست وام، تقاضای وام شهریه را ثبت کنند.

دانشجویان متقاضی پس از 24 ساعت، از طریق مراجعه به پورتال دانشجویی می‌توانند از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

بنابر اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان، برای تمدید وام، دانشجویان می‌توانند از طریق گزینه ورود به پورتال، وارد سامانه شده و از طریق گزینه درخواست وام، تقاضای خود را ثبت کنند و درنهایت پس از 24 ساعت با مراجعه مجدد از ثبت اطلاعات خود مطمئن شوند.

لازم به ذکر است بر اساس دستورالعمل اعلامی صندوق رفاه دانشجویان ازاین‌پس دانشجویان جدیدالورود تنها از طریق این صندوق می‌توانند وام خود را دریافت کنند و مراجعه به شعب بانکی منتفی شده است. همچنین دانشجویانی که در نیمسال‌های گذشته از بانک مهر ایران وام دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق بانک یا با ارائه سند تعهد محضری از طریق منابع صندوق نسبت به دریافت وام دریافت کنند.

قابل‌ذکر است تضامین موردنیاز جهت دریافت وام برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یک ضامن و برای مقطع دکترا دو ضامن است. مبلغ تسهیلات دانشجویی در نیمسال جاری برای مقطع کارشناسی پانزده میلیون ریال یا معادل (1.5 میلیون تومان)، برای مقطع کارشناسی ارشد سی میلیون ریال یا معادل (3 میلیون تومان) و برای مقطع دکترا شصت‌وپنج میلیون ریال یا معادل (6.5 میلیون تومان) است.

گفتنی اینکه افزایش میزان وام دانشجویی در نیمسال جاری شامل حال دانشجویان متقاضی وام بانک مهر ایران نمی‌شود.

صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه خود تأکید کرده است، برای مساعدت با دانشجویان اخذ گواهی کسر از حقوق ضامن در نیمسال جاری الزامی نیست. همچنین با توجه به تغییر درروند ابلاغ بودجه از طرف صندوق رفاه دانشجویان ثبت‌نام در سایت و تحویل برگه سند تعهد الزامی برای گرفتن وام ایجاد نمی‌کند. با توجه به محدودیت سقف پرداخت وام اولویت با دانشجویانی است که زودتر نسبت به ثبت تقاضای وام اقدام کنند.

برای دانلود سند تعهدنامه دانشجویی بر روی عبارت فرم سند تعهدنامه دانشجویی کلیک کنید.

دانلود فرم سند تعهدنامه دانشجویی

 

 

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر آئین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی را در لینک زیر مطالعه کنید.

دانلود فایل آئین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهجزئیات دریافت وام دانشجویی در سال تحصیلی 1402-1401

نظر خود را بنویسید