منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

قابل‌توجه استادان، دانشجویان و مراجعه‌کنندگان عزیز:

روابط‌عمومی دانشگاه سوره- دانشگاه سوره به‌منظور ارتقای نظام آموزشی و تکریم هر چه بیشتر استادان، دانشجویان و مراجعه‌کنندگان محترم، اقدام به ایجاد سامانه همدلی (سامانه ثبت و پاسخگویی به پیشنهادها، انتقادات، شکایات و ارزیابی عملکرد) از واحدهای اداری و آموزشی دانشگاه کرده است. خواهشمندیم با درج نظرات سازنده خود، ما را در خدمت‌رسانی بهتر یاری کنید.

نحوه کار با سامانه:

برای دسترسی سریع‌تر شما عزیزان به این سامانه، بیرون اتاق هر مسئول یا کارشناس یک کارت 10 در 15 نصب‌شده است که در آن یک  «کیوآرکد

QR Code» همراه با نام و نام خانوادگی و مسئولیت شخص موردنظر درج‌شده است. شما می‌توانید با تلفن همراه خود این «کیوآرکد»  را اسکن کنید و بعد از کلیک بر روی ثبت‌نظر وارد صفحه شخص موردنظر شوید و مراحل زیر را انجام دهید:

  • 1- بخش واحد موردنظر:  شما در این بخش اقدامی انجام نمی‌دهید چراکه با اسکن «کیوآرکد» وارد صفحه شخص موردنظر خود شده‌­اید.
  • 2- بخش مشخصات فردی: در این بخش با دو گزینه روبه‌رو خواهید شد:

 الف) می­‌توانید مشخصات فردی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و نظرات خود را بنویسید؛

ب) می­‌توانید با کلیک بر روی مربع زیرکلمه ناشناس به‌صورت ناشناس نظر دهید. در این صورت بعد از انتخاب گزینه ارسال در انتهای سامانه، صبر کنید تا از سیستم برای شما، شماره پیگیری ارسال شود.

 

  • 3- بخش موضوع مورد نظر: بعد از انتخاب هر یک از گزینه­‌ها می­‌توانید در قسمت زیرین آن (شرح) مطلب خود را بنویسید.
  • 4- در بخش پیوست: ­ در صورت تمایل می­‌توانید مستندات خود را ارسال کنید تا موردبررسی قرار گیرد.

 

 

 

توجه:

  1. چنانچه تلفن خود را در سامانه درج کرده باشید پاسخ نظرات شما (درنهایت) تا 48 ساعت بعد برای شما پیامک می­‌شود و اگر به‌صورت ناشناس نظر دهید باید تا  48 ساعت بعد با ورود به سامانه در بخش پیگیری نظر ثبت‌شده، پاسخ خود را دریافت کنید.
  2. اشخاصی که شماره تلفن خود را وارد می­‌کنند علاوه بر مشاهده کد پیگیری در سامانه، برای تلفن همراه آنها نیز کد پیگیری ارسال خواهد شد.
  3.  اگر شخصی نتوانست «کیوآرکد» موردنظر را اسکن کند می­­‌تواند از طریق آدرس http://hamdeli.soore.ac.ir وارد سامانه شود و نظر خود را در مورد واحد مربوطه ثبت کند. در این صورت باید بند 1 (بخش مورد نظر) را تکمیل کند.

 

لازم به ذکر است تمامی نظرات شما عزیزان صرفا توسط دفتر ریاست بررسی می­‌شود و اسامی افراد نظردهنده محفوظ است.

 

 

« روابط عمومی دانشگاه سوره»

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهراه‌اندازی سامانه همدلی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید