منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

کتاب «مجموعه مقالات نخستین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار» به همت معاونت پژوهشی و انتشارات دانشگاه سوره و با نظارت دبیرعلمی همایش؛ دکتر مهران هوشیار به چاپ رسید.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره گفت: به همت معاونت پژوهشی و انتشارات دانشگاه سوره، کتاب «مجموعه مقالات نخستین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار» به چاپ رسید و به‌زودی به عنوان سندی دانشگاهی از نخستین همایش ملی و مورد تأیید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

دکتر مهران هوشیار افزود: کتاب «مجموعه مقالات نخستین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار» در آبان ماه ۱۴۰۱  به چاپ رسید و به‌زودی آیین رونمایی آن همراه با تبیین اهداف و محورهای همایش دوم برای سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره در ادامه ضمن اشاره به اینکه در این کتاب مروری بر ارکان همایش و معرفی نهادهای حقوقی، سازمان‌های حامی و مراکز پژوهشی همکار انجام‌شده است، اظهار داشت: تعداد ۲۳ عنوان مقاله منتخب بر اساس نظر هیأت داوران همایش همراه با چکیده انگلیسی به چاپ رسیده که برای مطالعه و پژوهش در خصوص توسعه علمی و جایگاه آموزش در هزاره نوین (هزاره 15) به‌عنوان منبع و مرجع معتبری در اختیار جامعه دانشگاهی قرار داده‌شده‌ است.

مدیر گروه پژوهش هنر دانشگاه سوره همچنین اضافه کرد: این همایش به اعتبار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC)  و همراهی اکثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی کشور در ترسیم نقشه راه نظام آموزش عالی کشور به‌ویژه در رشته‌های  هنر، معماری، ارتباطات و رسانه مؤثر بوده و قرار است در راستای تأکید و ضرورت اعلام‌شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به‌صورت دوسالانه با مدیریت دانشگاه سوره برگزار شود.

دکتر مهران هوشیار در انتها از همراهی و مساعی معاونت پژوهش و انتشارات دانشگاه سوره و همکاری تمامی دست‌اندرکاران، اعضای هیأت علمی و مدیرانی که در تحقق این هدف، زحمات زیادی را متقبل شده و در نشر اين منبع علمی تمام توان خود را به کار بستند قدردانی کرد.

ضمناً دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان این حوزه موضوعی ( آینده پژوهی و توسعه آموزش­ عالی در رشته­های هنر، معماری، شهرسازی، مطالعات فرهنگی، ارتباطات و رسانه) میتوانند برای تهیه نسخه الکترونیکی این کتاب به واحد انتشارات مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهکتاب مجموعه مقالات آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار منتشر شد

نظر خود را بنویسید