منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره از نتایج بالای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد 1401 خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره دکتر یوسف خجیر از آمار قبول‌شدگان 259 نفر از دانشجویان دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی ارشد 1401 خبر داد و افزود: از این تعداد قبول‌شدگان 54 نفر در دانشگاه‌های دولتی (روزانه و شبانه)، 149 نفر در دانشگاه‌های غیرانتفاعی و 40 نفر از آنان در پردیس خودگردان پذیرفته‌شده‌اند. همین‌طور ده‌ها نفر دیگر از این تعداد را پذیرفته‌شدگان سایر دوره‌های قبولی اعم از پیام نور و مجازی  تشکیل می‌دهند. از بین این عزیزان برخی قبولی­های تک‌رقمی نیز دیده می‌شود.

وی از نتایج ارزنده قبولی در مقطع کارشناسی ارشد ابراز خوشحالی و اعلام کرد: این آمار بالا نشان‌دهنده دانش و توانمندی دانشجویان و انگیزه آنها برای ارتقا علمی و سطح علمی استادان دانشگاه سوره است و خوشبختانه هرسال نیز به این افراد افزوده می‌شود.

خجیر در پایان خاطرنشان کرد آمار بسیار خوب دانشگاه سوره در رتبه‌های تک‌رقمی امسال نیز گواه دیگری بر بالا بودن سطح علمی دانشگاه سوره بوده و چشم‌انداز  معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز در ارتقای هر چه بیشتر این هدف است. این وضعیت در مقطع دکتری نیز وجود دارد و سالانه تعداد زیادی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره در دوره دکتری دانشگاه سوره و دانشگاه­های دیگر کشور پذیرفته می‌شوند. 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنتایج چشمگیر دانشجویان سوره، در کنکورکارشناسی ارشد

نظر خود را بنویسید