منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش 1401 با همکاری سه دانشکده هنر، معماری و شهرسازی و فرهنگ و ارتباطات در راه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه سوره در سال جاری (1401 ) از 21 آذرماه، با همکاری سه دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری و شهرسازی به‌شکل حضوری و مجازی آغاز می‌شود.

پژوهش یکی از ارکان مهم هر جامعه‌ای است. در نظام دانشگاهی مبتنی بر رویکرد آموزشی و پژوهشی، این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه دانشگاهی موفق است که بتواند دو بال دانش یعنی آموزش و پژوهش را باهم به حرکت در آورد که باعث غنای دوره‌ تحصیلی دانشجویان می‌شود و مقدمات لازم برای ارتباط آ‌ن‌ها با بازار کار را فراهم می‌کند. ازاین‌رو، پژوهش یکی از محوری‌ترین موضوعات دانشگاه سوره است.

25 آذرماه به‌عنوان روز پژوهش و فناوری و هفته‌ای که در آن، این روز قرار دارد، هفته پژوهش نام‌گذاری شده است. هفته پژوهش در پاییز هرسال، فرصت مناسبی برای بررسی دستاوردها و چالش‌های فراروی حوزه‌ پژوهش و پژوهشگران کوشا در سطح کشور و بخش‌های تحقیقاتی سازمان‌ها و نهادهای گوناگون علمی به شمار می‌رود.

دانشکده هنر با شش نشست شامل کرسی‌های ترویجی با ارائه استادان دانشگاه به همراه نقد و بررسی آن، کارگاه‌های آموزش مقاله‌نویسی و اخلاق در پژوهش؛ دانشکده فرهنگ و ارتباطات با 21 نشست شامل مراسم افتتاحیه، وبینار و کارگاه‌های آموزش مقاله‌نویسی، SPSS، شیوه‌های پژوهش، شیوه نگارش و صفحه‌آرایی، آشنایی با آزمایشگاه‌های رسانه‌های اجتماعی و...، و دانشکده معماری و شهرسازی با سه نشست در قالب کارگاه آموزشی  نرم‌افزار  choice expert و اخلاق در پژوهش، برنامه‌های خود را برگزار خواهند کرد.

مراسم روز پژوهش به همراه رونمایی از تازه‌های انتشارات و نشریات و همچنین تجلیل از استادان و دانشجویان پژوهشگر برتر دانشگاه سوره در 26 آذرماه در سالن سینمای دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با اسکن  کردن کد QR مشخص شده بر روی هر یک از پوسترهای سه دانشکده که متعاقباً اعلام خواهد شد، در وبینارهای موردنظر خود در روز و ساعت مشخص شرکت کنند.

همچنین می‌توانند برای ورود به جلسات از لینک‌های ‌مربوط به هر دانشکده استفاده کنند.

لینک ورود به وبینارهای دانشکده هنر:

http://panel.soore.ac.ir/join/b8131

لینک ورود به وبینارهای دانشکده فرهنگ و ارتباطات:

http://panel.soore.ac.ir/join/996i5

لینک ورود به وبینارهای دانشکده معماری و شهرسازی:

http://panel.soore.ac.ir/join/bo24w

شرکت برای تمام علاقه‌مندان آزاد است. کافی است به‌عنوان مهمان وارد نشست‌ها شوید.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهفعالیت‌های دانشگاه سوره در هفته پژوهش

نظر خود را بنویسید