منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره در جلسه‌ای میزبان شهردار منطقه 10 تهران و گروه همکاران شهرداری بودتا در خصوص قابلیت‌ها و همکاری‌های متقابل دو سازمان بحث و تبادل نظر کنند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره صبح امروز مدیران ارشد دانشگاه سوره میزبان شهردار و مدیران شهرداری منطقه 10 تهران بودند تا در مورد همکاری‌های مشترک گفتگو کنند.

در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه سوره، معاون دانشجویی و فرهنگی، مدیر روابط‌عمومی، روسای دانشکده‌های هنر و معماری و شهرسازی برگزار شد؛ هر یک از اعضا به بیان ویژگی‌ها و قابلیت‌های دانشگاه در واحد مربوطه اشاره‌کرده و پتانسیل‌های دانشجویان و دانشگاه را بیان کردند.

 

 

از سوی دیگر شهردار منطقه 10، معاون فرهنگی هنری و دیگر همکاران امکانات سازمان خود را در جهت زیباسازی، مبلمان شهری، برگزاری مراسم‌ها و آیین‌های ملی مذهبی و ... اظهار کردند. در همین خصوص سازوکارهای لازم برای همکاری مشترک و استفاده از توانایی و خلاقیت دانشجویان دانشگاه سوره برای این برنامه‌ریزی موردتوجه قرار گرفت.

مجید رباطی شهردار منطقه 10 تهران وجود دانشگاه سوره را  در منطقه10 بسیار مثبت ارزیابی کرد و استفاده از امکانات فرهنگی هنری دانشگاه سوره را در حوزه مسائل شهری به سود منطقه عنوان کرد.

گفتنی است مقرر شد کارگروه های کوچک تخصصی با حضور نماینده‌های طرفین تشکیل شود و برنامه و قابلیت های مشترک، طی تفاهم‌نامه‌ای مشخص و به مرحله اجرا در آید.

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورههمکاری مشترک دانشگاه سوره با شهرداری منطقه

نظر خود را بنویسید