منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و باتوجه‌ به ابعاد وجودی و چندگانه این شهید بزرگوار، نشست‌های تخصصی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی به منظور شناساندن ویژگی‌های خاص قهرمانی و ایمانی شهید سردار قاسم سلیمانی، دانشگاه سوره قصد دارد هرساله در سالگرد شهادت ایشان و باتوجه‌ به ابعاد وجودی و چندگانه این شهید بزرگوار، نشست‌های تخصصی برگزار کند.

در نخستین سالگرد شهادت ایشان، همایش «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات»، با الهام از شخصیت شهید سلیمانی به بررسی بازنمایی یک قهرمان اسطوره‌ای در هنر و ارتباطات برگزار شد.

همچنین در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، همایش «ایمان در آینه فرهنگ، هنر و معماری» با تکیه بر عنصر ایمان به‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی شخصیت این شهید والامقام، به بررسی چگونگی بازتاب ایمان در هنر، فرهنگ و معماری با همکاری سه دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات، و معماری و شهرسازی دانشگاه سوره پرداخته شد.

اکنون به همت معاونت پژوهشی و با همکاری دانشکده هنر و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره، در سومین سالگرد شهادت ایشان، مراسم یادواره پژوهشی-فرهنگی شهید سردار قاسم سلیمانی باعنوان "اسطوره و حقیقت در آینه هنر و رسانه" در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

این برنامه شامل سخنرانی رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه سوره، نشست و میزگرد و رونمایی از کتاب «چکیده و سخنرانی‌های همایش بین‌المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات (نخستین یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه سوره) خواهد بود.

 

مکان و زمان برگزاری همایش: سه‌شنبه 13 دی‌ماه 1401 ساعت 10 تا 16- ساختمان مرکزی دانشگاه سوره، سالن سینما

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسومین یادبود سردار

نظر خود را بنویسید