منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

ثبت‌نام دوره‌های زمستانه مرکز آموزش‌های تخصصی سوره همراه با تخفیف ویژه برای دانشجویان دانشگاه سوره آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، ثبت‌نام دوره‌های زمستانه مرکز آموزش‌های تخصصی سوره با رویکرد کارگاهی و پروژه‌محور آغاز شد.

دوره‌هایی که در ترم زمستانی این مرکز برگزار خواهند شد عبارت‌اند از: مدیریت تبلیغات و برند سازی، دوره‌های تخصصی نورپردازی، فیلم‌برداری موبایلی، تدوین موبایلی، دوره جامع آموزش سئو، اوسینت، تذهیب و طراحی مقدماتی عناوین که در ادامه به معرفی اجمالی هر یک از این دوره های آموزشی پرداخته می‌شود.

دوره مدیریت تبلیغات و برند سازی

دوره مدیریت تبلیغات و برند سازی با تدریس حسن محققی انجام خواهد شد.

آشنایی با مبانی تبلیغات، مدل 5M در تبلیغات، انواع رسانه‌ها و فرآیندهای ارتباط با مشتری و استراتژی‌های تبلیغات و تکنیک AIDA سرفصل‌های این دوره است.

 

دوره‌های تخصصی نورپردازی

دوره‌های تخصصی نورپردازی با همکاری مدرسه زمستانه آکادمی نور ایران  و با بهره‌گیری از دانش استادان خارج از کشور برگزار خواهد شد.

 

فیلم‌برداری موبایلی

دوره فیلم‌برداری موبایلی با تدریس یاسر آریا خواه انجام خواهد شد.

در این دوره عناوینی همچون اصول اولیه تصویربرداری، قانون یک‌سوم، مباحث شناختی تصویربرداری، تنظیمات موبایل، معرفی ابزارهای جانبی ضبط صدا و گیمبال‌ها تدریس خواهد شد.

 

تدوین موبایلی

دوره تدوین موبایلی با تدریس مهدی نعیمی مدرس تدوین موبایلی و تولیدکننده محتوا در فضای مجازی انجام خواهد شد.

سرفصل‌های این دوره شامل حذف بک‌گراند، لوگو موشن، استفاده از کروماکی، معرفی ابزارها، آشنایی با فضای نرم‌افزار و تنظیم رنگ و نور است.

دوره آموزش جامع سئو

این دوره با تدریس حسین طاعتی همراه خواهد بود. در این دوره عناوینی همچون مباحث اولیه و ضروری در سئو، نقشه راه برای تبدیل‌شدن به متخصص سئو، نقش تولید محتوا در سئو و نحوه نگارش محتوای سئو شده و آموزش لینک سازی داخلی و مقدمات لینک سازی خارجی تدریس خواهد شد.

 

دوره آموزش اوسینت

مدرس این دوره فرزین تقی فام است. تعاریف اولیه و منابع اطلاعاتی آزاد، مدیریت داده‌ها، جستجوی افراد، شرکت‌ها و سایت‌ها، جستجوی معکوس عکس و فیلم، دورک نویسی مقدماتی و آموزش ماشین مجازی جزء سرفصل‌های این دوره خواهد بود.

 

راهنمای ثبت‌نام

برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانید به سایت مرکز آموزش‌های تخصصی سوره به آدرس SOORETC.COM  مراجعه یا با شماره 09104716749 تماس بگیرید.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدوره‌های زمستانه مرکز آموزش‌های تخصصی سوره آغاز شد

نظر خود را بنویسید